סלע יפגוש את נדאל בסיבוב הראשון של ווימבלדון

דודי סלע
דודי סלע | AFP

הגרלה יוקרתית לישראלי שיפגוש את המדורג ראשון בעולם במגרש המרכזי, פדרר יפגוש את ליוביץ'. אנדי מארי, שחוזר למגרשים אחרי פציעה שהשביתה אותו שנה, יפגוש את פייר הצרפתי. הגרלה נוחה לג'וקוביץ'

(גודל טקסט)
הגרלת המשחקים בווימבלדון התקיימה היום ונקבע בה כי הטניסאי הישראלי הבכיר ישחק בסיבוב הראשון במגרש המרכזי – נגד רפאל נדאל. המדורג ראשון בעולם זכה בעבר פעמיים בגראנד סלאם היוקרתי ומחזיק בסך הכל ב-17 תארי מייג'ור.  לסלע, שירד בשבועות האחרונים למקום ה-129 בעולם, יהיה כמעט בלתי אפשרי לשחזר את הישגו מהשנה שעברה אז נעצר רק בסיבוב השלישי על ידי גריגור דימיטרוב.


סלע ונדאל נפגשו פעמיים בעבר ובשני המקרים הספרדי ניצח. הפעם הראשונה הייתה בסיבוב השלישי של אליפות אוסטרליה 2015 (1:6, 0:6, 5:7 לנדאל) והפעם השנייה ב-2017 בסיבוב השני של מאסטרס מיאמי (3:6, 4:6 לנדאל).


ב"מארקה" לא ממש ספרו את דודי סלע וכתבו: "הגרלת ווימבלדון האירה פנים לנדאל. האלוף שזכה ב-17 תארי גרנד סלאם יפגוש את דודי סלע המדורג 129 בעולם, אותו הוא הביס פעמיים בעבר". ב"אס" התייחס בעיקר למפגש המסתמן בהמשך הטורניר של נדאל עם חואן מרטין דל פורטו וכתבו: "הספרדי הוגרל נגד הטניסאי הוותיק בן ה-33 המדורג 129 בעולם, בצד של דל פוטרו".


נדאל. מתכונן בדאגה לטורניר (GETTY IMAGES)
נדאל. מתכונן בדאגה לטורניר (GETTY IMAGES)


המדורג שני בעולם, רוג'ר פדרר, שמגיע לטורניר כאלוף יפגוש בסיבוב הראשון את המדורג 57 דושאן ליוביץ'. בהמשך ימתין לו ככל הנראה קווין אנדרסון הדרום אפרקיאי שנמצא במגמת עלייה ומדורג שמיני בטורניר. אנדי מארי שנמצא בעיצומו של קאמבק אחרי פציעה של שנה יפגוש את בנואה פייר הצרפתי, נובאק ג'וקוביץ' ישחק מול האמריקאי עם השם המחייב טניס סאנדגרן.


Rafael Nadal has been drawn to face Dudi Sela in the first round#Wimbledonpic.twitter.com/UxojQBPZUP

— Wimbledon (@Wimbledon) June 29, 2018


ההגרלה זימנה עוד כמה מפגשים מעניינים שצפויים להיות צמודים: המדורג שישי, גריגור דימיטרוב, ישחק מול וסטן ואוורינקה השוויצרי. רישאר גאסקה ישחק בדרבי צרפתי מול גאל מונפילס. המדורג שביעי דומיניק ת'ים יפגוש את מרקוס בגדאטיס.  בזוגות, יוני ארליך ישתף פעולה עם מרצ'ין מטקובסקי הפולני בן ה-37 שהגיע בעונה שעברה עד לרבע הגמר והם יפגשו צמד צרפתי.




אצל הנשים, גרבינייה מוגורוסה הספרדייה תפתח את מסע ההגנה על התואר עם משחק לא קל מול נעמי ברודי. סימונה האלפ הרומנייה המדורגת ראשונה בעולם תפתח מול קורומי נארה ומריה שראפובה אלופת 2004 תתחיל מול ויטליה דיאצ'נקו. פטרה קביטובה שזכתה פעמיים בווימבלדון תתחיל מול אליאקסנדרה סאסנוביץ'. ונוס וויליאמס שתנסה לתת עוד כמה רגעים של קסם, תפגוש את לארסון השבדית, אחותה תשחק מול רוס ההולנדית והשתיים יכולות להיפגש ברבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי