פדרר עלה לרבע הגמר, ארליך הודח ונפרד מווימבלדון

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | Gettyimages

השוויצרי ניצח בקלילות את אדריאן מנארינו 0:6, 5:7, 4:6, הישראלי ושותפו מרצ'ין מטקובסקי הודחו מהטורניר, גם נדאל ברבע לראשונה מ2011. המשחק בין דל פוטרו לז'יל סימון נדחה. בנשים, וויליאמס עלתה גם היא

(גודל טקסט)

ןקווין אנדרסוןר המרתקים במונדיאל, בינתיים, נפתח היום (שני) שלב שמינית הגמר בטורניר ווימבלדון. רוג'ר פדרר, אלוף השנה שעברה והפייבוריט לזכייה בגראנד סלאם היוקרתי, עבר בקלילות לשלב רבע הגמר אחרי ניצחון בשלוש מערכות על אדריאן מנארינו הצרפתי עם 0:6, 5:7, 4:6.

השוויצרי, שרוצה להשיג את הזכייה התשיעית שלו בטורניר, לא התקשה במערכה הראשונה כשניצח את הצרפתי על ה-0 אחרי 17 דקות בלבד. המערכה השנייה הייתה מעט יותר צמודה שכל אחד מהשחקנים שמר על ההגשות עד שבמצב של 5:5 שבר השוויצרי את ההגשות של מנאירו והמשיך ל7:5 כשגם במערכה השלישית המקרה חזר על עצמו, כשהצרפתי איבד את הפסיד את המשחקון במצב של 4:4 ופדרר המשיך לניצחון במשחק. פדרר יפגוש ברבע הגמר את קווין אנדרסון שניצח 1:3 את גאל מונפיס הצרפתי. 

גם רפאל נדאל עלה לרבע הגמר לראשונה בטורניר מאז 2011 עם 3:6, 3:6, 4:6 על ייז'י וסלי הצ'כי. הוא יפגוש בשלב הבא את המנצח בין ז'יל סימון לחואן מרטין דל פוטרו, שמשחקם הופסק בגלל רדת החשכה במצב של 1:2 לדל פוטרו במערכות. במשחקים נוספים שנערכו, ג'ון איסנר האמריקאי גבר 4:6, 6:7, 6:7 על סטפנוס ציציפאס. נובאק ג'וקוביץ' המתקמבק ניצח 4:6, 2:6, 2:6, את קארן חצ'אנוב הרוסי.

אצל הנשים, אחרי ההפתעות הגדולות בשלב הקודם עם הדחתה של קרוליין ווזניאקי המדורגת שנייה בעולם, הערב לא נרשמו הפתעות גדולות. סרינה וויליאמס עשתה עוד צעד בדרך להשבת התואר בו זכתה שבע פעמים בעבר. האמריקאית גברה 2:6 ,2:6 על יבגניה רודינה הרוסייה ותפגוש בשלב הבא את קאמילה ג'ורג'י האיטלקייה

נציגנו בזוגות, הטניסאי הבלתי נגמר יוני ארליך (41) הודח היום בשלב שמינית הגמר כשהפסיד עם שותפו הפולני מרצ'ין מטקובסקי 1:6, 6:7, 6:4, 6:4, 6:4 לדיוויג' שראן ההודי וארטם סיטאק הרוסי במשחק שערך כמעט ארבע שעות. דווקא אחרי שהדיחו בשלב הקודם את אלופי 2017 – לוקאס קובוט מפולין ומרצ'לו מלו מברזיל, הולכים היום ארליך ושותפו הביתה. זה ככל הנראה היה משחקו האחרון של הישראלי בטורניר.

(ארליך. הולך הביתה (יוני אריאלי
ארליך. הולך הביתה (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי