יוני ארליך וארטיום סיטאק זכו בטורניר הזוגות בניופורט

יוני ארליך עם ארטיום סיטאק
יוני ארליך עם ארטיום סיטאק | האתר הרשמי

הטניסאי הישראלי הוותיק זכה בתואר ה-20 בקריירה, 18 שנה לאחר התואר הראשון, לצד שותפו הניו זילנדי אחרי 1:6, 2:6 על ארבלאו ורייס-וארלה. "שמח שהתחברנו כבר מהמשחק הראשון, גאה בעצמי שאני עדיין ממשיך"

(גודל טקסט)

יוני ארליך ממשיך ביכולת הנהדרת שלו, והלילה (בין שבת לראשון) זכה בעוד תואר, הפעם טורניר הזוגות ב-ATP ניופורט יחד עם שותפו מניו זילנד ארטיום סיטאק. הצמד ניצח בגמר את מרסלו ארבלאו ומיגל רייס-וארלה 1:6, 2:6 תוך 53 דקות בלבד והשיגו תואר משותף ראשון.

ארליך וסיטאק שיתפו פעולה רק פעם אחת לפני השבוע, באליפות ארה"ב הפתוחה ב-2015. הם הודחו אז בסיבוב הראשון אחרי הפסד בשלוש מערכות לאנדראה ספי ומרקו צ'קינאטו. לפני פחות משבועיים השניים נפגשו כיריבים, כאשר סיטאק הדיח עם בן דוגו דיביג' שראן את ארליך ומרסין מטקובסקי בשמינית גמר ווימבלדון, אבל לאחר שסיטאק הודח בשלב הבא הוא נפגש עם ארליך והשניים חזרו לשתף פעולה.

ההחלטה התבררה כמוצלחת, והניצחון בניופורט הפך לתואר ה-20 בקריירה של ארליך בן ה-41. זוהי גם סגירת מעגל עבורו כיוון שגם התואר הראשון שלו היה באותו טורניר, ב-2000, אז התחרה לצד הראל לוי. "אני לא מאמין שעברו 18 שנה מאז", אמר ארליך, "אני גאה בעצמי שאני עדיין ממשיך ושיחקתי טוב השבוע. יש לי כימיה נהדרת עם ארטיום ויש לנו אנרגיה טובה ביחד. אני שמח שהתחברנו כבר מהמשחק הראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי