סרינה וויליאמס ונעמי אוסקה ייפגשו בגמר אליפות ארה"ב

סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס | AFP

האמריקאית (26) הביסה את אנסטסיה סבסטובה (18) 3:6, 0:6 ותנסה להיות הראשונה שתזכה בתואר שבע פעמים, היפנית (19) המשיכה ביכולת המעולה כשהדיחה את מדיסון קיז (14) עם 2:6, 4:6

(גודל טקסט)

אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס התקרבה הלילה (בין חמישי לשישי) צעד נוסף לכיוון התואר, כשנקבעו שתי המתמודדות בגמר הנשים. סרינה וויליאמס, שהקאמבק שלה אחרי חופשת הלידה נמשך והיא נראית בכושר טוב מתמיד, תפגוש את נעמי אוסקה לאחר ששתיהן גברו על יריבותיהן בחצי הגמר.

וויליאמס (26) לא התקשתה מול אנסטסיה סבסטובה (18), ולמרות שאיבדה את ההגשה הראשונה היא הצליחה לחזור ושברה פעמיים בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה. המערכה השנייה היתה חד צדדית לחלוטין, והאמריקאית שנחשבת בעיני רבים לטניסאית הטובה בכל הזמנים הסיבה את הלטבית 0:6 חלק. אם תנצח בגמר, סרינה תשווה את שיאה שלמרגרט קורט ותרשום גראנד סלאם 24 בקריירה. בנוסף, היא תהפוך לטניסאית הראשונה שזוכה בתואר על המשטח הקשה בארצות הברית לא פחות משבע פעמים.

מי שתעמוד בדרכה להיסטוריה, כאמור, היא נעמי אוסקה. היפנית הצעירה, שבדרך לגמר הדיחה גם את יוליה גלושקו הישראלית בסיבוב השני, גברה על אחת הפייבוריטיות לזכייה מדיסון קיז (14) במשחק נהדר, כאשר היא לא מאבדת מערכה. אוסקה (19) שברה פעמיים במערכה הראשונה בדרך ל-2:6, ושבירה אחת במערכה השנייה הספיקה לה ל-4:6 וגמר גראנד סלאם ראשון בקריירה. במפגש היחיד עד היום בינה לבין וויליאמס, אגב, בטורניר מיאמי במרץ האחרון, יצאה אוסקה כשידה על העליונה עם 3:6, 2:6.

אוסקה. תגבור גם הפעם על וויליאמס? (AFP)
אוסקה. תגבור גם הפעם על וויליאמס? (AFP)

בגברים, רפאל נדאל (1) וחואן מרטין דל פורטו (3) ייפגשו היום בערב לחצי גמר מסקרן ובהמשך הלילה ייפגשו קאי נישקורי (19) ונובאק ג'וקוביץ (6).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי