ישי עוליאל התגייס, גבריאל מרקוס הצטרף לצוות האימון

ישי עוליאל (באדיבות דייויד סקווד)
ישי עוליאל (באדיבות דייויד סקווד) | לידור גולדברג

הטניסאי הצעיר יעבור טירונות בשבועות הקרובים ולאחר מכן ייצא למחנה אימון בארגנטינה עם המאמן שעבד עם גאסקה, סאפין, נדלבנדיאן וקוריה: "החיבור בינינו טוב, כיף לעבוד איתו"

(גודל טקסט)

הטניסאי הצעיר, ישי עוליאל, התגייס הבוקר (חמישי) לצה"ל בתור ספורטאי מצטיין ויעבור בשבועות הקרובים טירונות. עוליאל, שיחגוג יום הולדת 19 בחודש הבא, ייצא לאחר הטירונות למחנה אימונים בארגנטינה עם המאמן הארגנטינאי, גבריאל מרקוס, שהצטרף לאחרונה לצוות האימון שלו.

מרקוס היהודי, שחקן עבר מקצועני בשנות ה-90, דורג בשיאו במקום ה-36, היה בסגל הדייויס של נבחרת ארגנטינה וזכה בטורניר ה-ATP בניס ב-1992. הוא ניצח במהלך הקריירה את פיט סמפראס, איבן לנדל, מייקל צ'אנג, ג'ים קורייר, תומאס מוסטר ועוד. בקריירת האימון שלו אימן מרקוס שחקני טופ 10 כמו רישאר גאסקה, מראט סאפין, דוד נלבנדיאן (הגיעו יחד למקום ה-8 בעולם ולגמר ווימבלדון), ניקולאס מאסו, גיז'רמו קוריה, פרננדו ורדסקו, וכמו כן את חוסה אקסוסו, ניקולאס לאפנטי, וינסנט ספאדאה, חואן צ'לה, פרנקו סקילארי ועוד.

מרקוס יעבוד יחד עם עוליאל במחנה האימונים בארגנטינה וייצא אתו למספר תחרויות, כאשר עוליאל ימשיך לעבוד עם הצוות הישראלי שמלווה אותו בשנים האחרונות: ג'אן פוצ'טאר, אנדי זינגמן ומאמן הכושר גיא גפני. בשבועות האחרונים התאמן עוליאל יחד עם הראל לוי, קפטן נבחרת הדייויס, עם דודי סלע ושחקנים נוספים ועם מאמנו ג'אן פוצ'טאר. בשל גיוסו ייאלץ עוליאל להחמיץ את אליפות ישראל לבוגרים שתתקיים החודש.

"אני מתרגש להתגייס, שמעתי שהטירונות זו חוויה של פעם בחיים ואני הולך ליהנות", סיפר עוליאל. "חשוב לי לתרום למדינה ולעשות כל מה שאוכל כדי לשרת אותה, במקביל לטניס שגם שם אני מייצג את המדינה".

על גבריאל מרקוס אמר עוליאל: "החיבור בינינו טוב, הוא אדם מדהים שכיף לעבוד אתו, הוא מבין המון טניס ועבד עם שחקנים טובים רבים ברחבי העולם. האימונים המשותפים בשבועות האחרונים עם הראל ודודי היו מצוינים, אני מרגיש שאני משתפר ומשחק עם ביטחון. הרמה היתה גבוהה, האימונים אינטנסיביים וזה גורם לי לרצות להתקדם ולהגיע לרמות הגבוהות. אני ממש מאוכזב שלא אוכל להשתתף באליפות ישראל, אם לא הייתי מתגייס הייתי כמובן משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי