לא עוצר: נדאל הביס את טיאפו ועלה לחצי גמר אוסטרליה

רפאל נדאל
רפאל נדאל | AFP

"השור ממיורקה" עדיין ללא איבוד מערכה בגראנד סלאם, ועלה לפיינל פור לאחר 3:6, 4:6, 2:6 חלק על הספרדי (39 בעולם). עשור לאחר שהניף את התואר במלבורן, האם יש מישהו שיכול לעצור אותו הפעם?

(גודל טקסט)

האם זו סוף סוף השנה של רפאל נדאל באוסטרליה? פדרר בחוץ, זברב בחוץ, צ'יליץ', אנדרסון ות'ים גם הם הודחו, דל פוטרו אפילו לא הגיע ומהפייבוריטים נותר רק נובאק ג'וקוביץ', שמתקשה להציג את יכולת השיא שלו. והשור ממיורקה? מאז תחילת השנה הוא איבד מערכה רק בטורניר הכנה חסר חשיבות, ובגראנד סלאם הוא הביס את כל מתחריו בשלוש מערכות קלות. היום (שלישי) הצטרף פרנסס טיאפו לרשימת הקורבנות של נדאל, שהביס אותו ברבע הגמר ועלה בקלות לארבעת האחרונים בטורניר היוקרתי. הספרדי לא זכה בתואר הראשון של השנה כבר עשור, וישמח מאוד להניף אותו בסוף השבוע הקרוב.

פרנסס טיאפו (39) – רפאל נדאל (2) 6:3, 4:6,
טיאפו הפך לאחת ההפתעות המרעננות של הטורניר כשהדיח בזה אחר זה את קווין אנדרסון, אנדראה ספי וגריגור דימיטרוב, אבל הוא לא היווה יריב ראוי למפלצת ששמה רפאל נדאל. הספרדי שבר כבר בהגשה הראשונה של האמריקאי, ומשם לא עצר בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה, 4:6 בשנייה – שוב, עם שבירה כבר בהגשה הראשונה של יריבו – ו-2:6 קליל במערכה השלישית תוך חצי שעה. בסך הכל איבד נדאל רק שתי הגשות במהלך כל הטורניר, והוא כעת הפייבוריט מספר אחת לא רק לזכות בתואר, אלא לעשות זאת בקלות.

בחצי הגמר יפגוש נדאל את סטפנוס ציציפס, ילד הפלא היווני שהדיח את פדרר בשמינית הגמר והבוקר גבר 5:7, 6:4, 4:6, 6:7 על המדורג 24 רוברטו באטיסטה-אגוט כדי להשיג את הכרטיס לחצי הגמר. בחצי הגמר השני יתמודדו נובאק ג'וקוביץ' וקאי נישיקורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי