ג'וקוביץ' העפיל לגמר אוסטרליה לאחר 0:3 קליל על לוקאס פוי

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | AFP

המדורג ראשון בעולם הביס את הצרפתי 0:6, 2:6, 2:6 תוך קרוב לשעה וחצי ועלה לגמר גראנד סלאם 23 בקריירה, שם יפגוש את יריבו הוותיק רפאל נדאל (2 בעולם) לקרב ענקים על התואר הראשון של 2019

(גודל טקסט)

פדרר אמנם הודח, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לקבל מפגש ענקים בגמר גראנד סלאם. נובאק ג'וקוביץ' ניצח היום (שישי) את לוקאס פוי בחצי גמר אליפות אוסטרליה והעפיל לגמר נגד רפאל נדאל כבר על התואר הראשון של 2019.

יממה אחרי שנדאל עשה את העבודה בקלות נגד ציציפס המפתיע, ג'וקוביץ' עלה למשטח המרכזי נגד הצרפתי המדורג 31 בעולם שהדיח בדרך למעמד המכובד טניסאים מהשורה הראשונה כמו בורנה צ'וריץ' ומילוש ראוניץ'. אלא שהוא לא היווה תחרות למחבט מס' 1 בעולם, שהביס אותו 0:6 במערכה הראשונה ללא קושי עם שלוש שבירות רצופות, והסתפק רק בשתיים כאלה כדי לנצח 2:6 במערכה השנייה. גם במערכה השלישית זה אפילו לא היה קרוב להיות צמוד, ו"נולה" שבר פעמיים כולל במשחקון האחרון כדי להשיג את הכרטיס לגמר.

שני טניסאי העל, שמחזיקים בשני המקומות הראשונים בדירוג ATP, ייפגשו בפעם ה-52 כשעד היום מחזיק הסרבי במאזן החיובי מבין השניים, 25:27 לטובתו. האם הוא יגדיל את הפער או ש"השור ממיורקה" יתקרב להשוות את יחסי הכוחות? ביום ראשון נגלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי