ג'וקוביץ': "לעמוד עם התואר הזה שנה אחרי הניתוח זה מדהים"

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | AFP

הסרבי המדורג ראשון בעולם היה נרגש אחרי הזכייה באליפות אוסטרליה והודה לנדאל: "הראית לי ולהרבה טניסאים צעירים מה זו רוח קרב". הספרדי: "אמשיך להילחם, להתאמן ולתת הכל כדי לחזור לעצמי"

(גודל טקסט)

אליפות אוסטרליה הגיעה היום (ראשון) לסיומה כשהסרבי המדורג ראשון בעולם נובאק ג'וקוביץ' גבר בשלוש מערכות על יריבו הספרדי רפאל נדאל, והניף את התואר היוקרתי בפעם השביעית בקריירה.

נדאל שניגש ראשון לפודיום לקבל את פרס הניחומים אמר: "הדבר הראשון שאני חייב לומר זה מזל טוב לנובאק ולצוות שלו על הזכייה וכל הכבוד על הכל. אני רוצה להמשיך להודות לכל מי שדאג שהטורניר יתקיים ותודה לכל האנשים בטניס האוסטרלי שעשו את זה אפשרי. זה טורניר מדהים ואף טורניר אחר בעולם לא משתפר כמוהו. אתם עושים עבודה נהדרת. תודה שאתם עושים את הטורניר הזה הטוב בעולם ואם להיות כן, תודה על קידום הספורט הזה".

על הטורניר אמר: "היו שבועות אמוציונלים, גם אם היום לא היה הכי טוב שלי, היו לי רגעים קשים ופציעות בשנים האחרונות ומאז ארה"ב לא הייתי מסוגל לשחק כך שבשבילי זה היה רגע מיוחד שחזרתי מפציעה ואני לגמרי מאמין שנתתי שבועיים טובים של טניס ורק יכול לומר תודה לכל מי שעזר לי מתחילת הקריירה, אנשים שבלעדיהם לא הייתי פה הערב, אז תודה על התמיכה".

על העתיד: "אני יכול רק לומר שאמשיך להילחם כדי להיות שחקן טוב יותר, להילחם כל רגע עבור הדבר החשוב ביותר ואני מנסה לעשות את זה כבר הרבה זמן. הטורניר הזה היה קשה לי עם יריבים קשים, כמו הערב. אמשיך להילחם, להתאמן ולתת הכל כדי לחזור לעצמי בעתיד. אני לא יכול להודות מספיק לקהל כאן. הקשר עם כולכם הוא דבר שקשה לתאר וכשאני לא משחק הדבר שהכי חסר לי זה התמיכה מכולכם".


נדאל. מתכוון להמשיך להילחם (Gettyimages)

ג'וקוביץ' הנרגש עלה אחריו לפודיום והניף את התואר הנכסף: "אני רוצה להודות לנדאל. חזרת מפציעה שהוציאה אותך מהסבב מספטמבר בשנה שעברה ועברת פציעות קשות בקריירה, אבל הראית לי ולהרבה טניסאים צעירים ברחבי העולם מה זו רוח לחימה, אז תודה על זה".

בהמשך התייחס הסרבי לעצמו: "אני מנסה לחשוב על המסע שלי בשנה האחרונה וגם אני עברתי ניתוח לפני 12 חודשים, כך שלעמוד בפני כולכם היום עם התואר הזה זה באמת מדהים. אין לי מילים. אני רוצה להודות לקבוצה על התמיכה בי וזה שהיא תמיד מאחוריי, נוסחה מצוינת שעובדת מצוין".


האלוף המשיך לתודות:
"אני רוצה להגיד שלום למשפחה, לאשתי ולילדים שאני יודע שצפו או לפחות מקווה. התארים אפילו יותר מיוחדים כשיש אנשים כל כך מיוחדים לחלוק איתם והם האנשים הכי יקרים לי בעולם, יחד עם שני האחים שלי וההורים שהקריבו כל כך הרבה כדי שאהיה פה היום ואני כל הזמן מזכיר את זה לעצמי ולא לוקח את זה כמובן מאליו. כמו שרפא אמר, זה הטורניר הטובה בעולם. אתם עושים עבודה מצוינת ונותנים לנו להרגיש בבית. ואני לא יכול לחכות לחזור לפה בשנה הבאה. תודה לכולם על החוויה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי