פדרר העפיל לגמר טורניר דובאי, יפגוש את ציציפאס

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | Gettyimages

הפנומן השוויצרי רחוק ניצחון אחד מהתואר ה-100 בקריירה, אחרי שגבר 0:2 על בורנה צ'וריץ' (2:6, 2:6). יפגוש פעם נוספת את היווני שהדיח אותו מאליפות אוסטרליה

(גודל טקסט)
רוג'ר פדרר המדורג 7 בעולם, ניצח הערב (שישי) את בורנה צ'וריץ', הקרואטי שמדורג 13 בעולם והעפיל לגמר טורניר דובאי. כבר מהרגע הראשון השוויצרי לקח שליטה על המשחק, וניצח 0:2 בקלילות. (2:6, 2:6).


הפנומן בן ה-37 רחוק ניצחון אחד מזכייה בטורניר ה-100 בקריירה, ויהיה הטניסאי השני בהיסטוריה שמגיע להישג הזה, כשרק ג'ימי קונורס עשה את זה לפניו (זכה ב-109 טורנירים בקריירה). 


הגמר לא הולך להיות קל בכלל עבור הטניסאי הותיק, כשמולו יעמוד סטפנוס ציציפאס, הכוכב היווני העולה שמדורג 11 בעולם. ציציפאס גבר בחצי הגמר על גאל מונפיס הצרפתי 1:2 (6:4, 6:7, 6:7), וינסה לשחזר את ההישג האדיר מהחודש שעבר, כשהדיח את פדרר משמינית גמר אליפות אוסטרליה, בניצחון 1:3 אדיר ושמירה על 12 נקודות שבירה.





Stunning! To produce his best win so far, @StefTsitsipas defeats the defending champion @rogerfederer 6-7 7-6 7-5 7-6. He reaches the quarterfinals for the 1st time #AusOpen

Le tenant est tombé: Stefanos Tsitsipas bat Roger Federer et atteint les 1/4F

©@corinnedubreuil / FFT pic.twitter.com/RluOFvKBTA

— Roland-Garros (@rolandgarros) January 20, 2019




לאחר הקרב באליפות אוסטרליה, רבים בעולם הטניס הכריזו על חילופי דורות ופדרר עצמו אמר על היווני לאחר המשחק: "הפסדתי לשחקן טוב יותר היום. הוא נשאר רגוע בנקודות המכריעות למרות גילו הצעיר, הקרדיט מגיע לו" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי