טניס בכיסאות גלגלים: ישראל גברה 1:2 על ברזיל והעפילה לחצי הגמר

נועם גרשוני נגד ברזיל
נועם גרשוני נגד ברזיל | לילך וייס

נועם גרשוני ניצח ביחידים ובהמשך ניצחו גרשוני ו-ויינברג בקרב הזוגות כדי לשלוח את הנבחרת לקרב על המקום הראשון מחר מול יפן. הקפטנית עופרי לנקרי: "באים לנצח בכל מפגש ובכל מחיר. האווירה מחממת את הלב"

(גודל טקסט)

נבחרת הקוואד של ישראל (כיסאות גלגלים לנכות קשה) ממשיכה את הישגיה מאליפות העולם לנבחרות בטניס, כשניצחה היום (שלישי) 1:2 את ברזיל והעפילה לחצי הגמר. כזכור, אתמול ניצחה הנבחרת 1:2 את ארה"ב. במשחק המקביל ניצחה יפן, המדורגת ראשונה באליפות, 0:3 את נבחרת ארה"ב ומחר ב-10:00 תימשך האליפות ברמת השרון והקבוצות יפגשו לקרב על המקום הראשון בבית.

נועם גרשוני עלה למשחק הראשון ופתח את היום ברגל ימין כשהשיג ניצחון מהיר תוך 39 דקות בלבד עם  1:6 0:6 מול אוגוסטו פרננדס. למשחק השני עלה פטריק בן אוריאל, שנוצח 6:1, 6:3 לאחר שעה ו-11 דקות ע"י אימניטו סילבה המדורג 8 בעולם. למשחק הזוגות עלו גרשוני ו-ויינברג מול סילבה ופרננדס וניצחו 1:6 ו-0:6, לאחר 49 דקות, כדי להבטיח את הניצחון 1:2 במפגש.

צופים רבים הגיעו לעודד את הנבחרת, ביניהם היתה גם קבוצת ילדים מתוכנית מיוחדת של טניס בכיסאות גלגלים במרכז לטניס בישראל – מעכו. נועם גרשוני נפגש עימם בסיום המשחק והילדים שאבו השראה וקיבלו טיפים כיצד לנצח על המגרש.


נועם גרשוני ושרגא ויינברג מול ברזיל (לילך וייס)

קפטן הנבחרת, עופרי לנקרי, סימן מטרות: "מחר אנחנו פוגשים את הנבחרת הכי חזקה בבית, אבל אנחנו דואגים לשדר לנבחרות שאנחנו באים לנצח כל מפגש בכל מחיר. יש פרגון עצום בתוך הנבחרת, מעודדים ומחזקים אחד את השני, האווירה במשחקים נהדרת ומחממת את הלב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי