אליפות העולם בטניס בכיסאות גלגלים: מדליית כסף לישראל

נבחרת ישראל בטניס בכיסאות גלגלים
נבחרת ישראל בטניס בכיסאות גלגלים | ניר קידר

נועם גרשוני ושרגא ויינברג, שהעפילו לגמר אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, נעצרו אצל היפנים החזקים והפסידו 6:4 6:2 במשחק הזוגות לאחר 1:1 ביחידים. ויינברג: "זה כמעט הצליח", גרשוני: "שמח שהגיע המון קהל, תודה"

(גודל טקסט)

אחרי שבוע חלומי של נבחרת ישראל טניס נכים בקטגוריית קוואד (נכות קשה), הגיעה לסיומה אליפות העולם לנבחרות עם מפגש הגמר בין ישראל ליפן בו ניצחו היפנים 1:2 והטניסאים בכחול לבן הסתפקו במדליית הכסף.

לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, נוצחו נועם גרשוני ושרגא ויינברג במשחק הזוגות מול הנבחרת המדורגת ראשונה באליפות, שנוצחה ע"י ישראל לפני יומיים. הנבחרת סיימה כפיינליסטית אליפות העולם בפעם השלישית ברציפות לאחר הפסדים בשנתיים האחרונות לבריטניה ואוסטרליה.

נועם גרשוני העלה את ישראל ל-0:1 לאחר ניצחון 0:6 ו-4:6 על שוטה קאוואנו תוך 56 דקות של משחק. שרגא ויינברג נוצח במשחק השני 6:2 6:3 ע"י קוחי סוגנו לאחר שעה ו-10 דקות, ובמשחק הזוגות המכריע נוצחו גרשוני ו-ויינברג 6:4 6:2 ע"י סוגנו ומיצוטרו מורישי.

ויינברג וגרשוני בסיום.
ויינברג וגרשוני בסיום. "מאוכזב שלא הבאנו את הזהב" (ניר קידר)

שרגא ויינברג אמר בסיום: "התחושה הרבה יותר כואבת כי שיחקנו בארץ, מאוד רצינו וקיווינו להביא את הזהב כדי להפוך את השבוע הזה למושלם. כל מי שעסק בהקמה של האליפות עשה עבודה מדהימה ואני רוצה להודות להם ובמיוחד למי שהאליפות בלעדיו לא היתה פה – קובי וינר. אני מודה לכל חבריי בנבחרת, קיבלנו את כל התנאים להצליח, זה כמעט הצליח, אנחנו מאוכזבים".

נועם גרשוני: "היה לנו שבוע מדהים, אני שמח שאנחנו בפודיום כי זה חשוב פה בארץ, אני מאוד מאוכזב שלא הבאנו את הזהב. התחרות התנהלה בצורה מדהימה ואני שמח שהגיע המון קהל לאליפות עולם בכיסאות גלגלים, וגם כל המשפחה והחברים שלי. משהו חיובי בהפסד הוא שאני שמח שאם הפסדנו אז זה לנבחרת יפן, אנחנו חברים שלהם שנים, זו נבחרת מדהימה, אנחנו שמחים בשבילם".

הקפטנית עופרי לנקרי: "היה שבוע חוויתי ומרגש מאוד, התרגשנו וציפינו להיות בגמר פה בארץ. כל הנבחרת נתנה מאה אחוז ויותר ואנחנו בסך הכל מרוצים מהתוצאה. אנחנו הנבחרת שדורגה אחרונה באליפות וסיימה בפעם השלישית ברציפות במקום השני. מקווים בשנה הבאה להביא את הזהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי