פדרר חזר לרולאן גארוס עם ניצחון, וויליאמס וקרבר הודחו

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | AFP

השוויצרי שב לטורניר החימר הגדול אחרי ארבע שנים והתגבר ללא קושי על לורנזו סונגו. נישיקורי וצ'יליץ' עלו שלב גם הם. הגרמניה סיימה את דרכה כבר בסיבוב הראשון אצל הנשים, גם האמריקנית נפרדה בשלב מאוד מוקדם

(גודל טקסט)

אליפות צרפת הפתוחה, או בשמה המוכר יותר רולאן גארוס, נפתחה היום (ראשון) עם תוצאות מעניינות וגם מפתיעות בחלקן בטורניר הנשים. אנג'ליק קרבר הגרמניה הודחה כבר בסיבוב הראשון של הטורניר, עם הפסד 6:4 6:2 לאנסטסיה פוטאפובה. המדורגת 5 בעולם הופתעה על ידי הרוסיה בת ה-18 (81 בדירוג ה-WTA), שמסתמנת ככישרון עולה בסבב הנשים. קרבר הגיעה לטורניר כשהיא סוחבת פציעה בקרסולה הימני וזו הפעם השלישית בארבע השנים האחרונות שהיא נפרדת מרולאן גארוס בסיבוב הראשון.

גם ונוס וויליאמס הוותיקה נכנעה לאלינה סביטולינה, המדורגת תשיעית בעולם, בתוצאה 6:4 6:2. האוקראינית פספסה שתי נקודות משחק לפני שמימשה את השלישית, בדרך למפגש עם בת ארצה קטרינה קוזלובה בסיבוב השני. וויליאמס בת ה-38 לא עברה סיבוב שלישי בגרנד סלאם מאז שהעפילה לחצי גמר ה-US אופן ב-2017.

עוד אצל הנשים, השנייה בדירוג קרולינה פליסקובה, שזכתה בטורניר רומא לא מכבר, התגברה על מדיסון ברנגל 2:6 3:6. אלופת גרנד סלאם החימר מ-2016, גרבינייה מוגורוסה, חזרה מפיגור במערכות בדרך לניצחון 7:5 2:6 2:6 על טיילור טאונסנד האמריקאית.

קרבר תעדיף לשכוח מעונת החימר שלה השנה (AFP)
קרבר תעדיף לשכוח מעונת החימר שלה השנה (AFP)

אצל הגברים, רוג'ר פדרר חזר לחימר של הרולאן גארוס לאחר ארבע שנים, עם ניצחון חלק על לורנזו סונגו האיטלקי 2:6 4:6 4:6. השווייצרי זכה להרבה אהבה מהקהל שמילא את יציעי 'פיליפ שאטרייה' ושייט לניצחון תוך שעה ו-41 דקות. מרין צ'יליץ' הקרואטי גבר על תומאס פביאנו בשלוש מערכות ויפגוש את גרגור דימיטרוב, לשעבר שלישי בעולם, בסיבוב השני. קיי נישיקורי שייט גם הוא לניצחון 0:3 במערכות על קוונטין האליס הצרפתי. לסיום, סטפנוס ציציפאס המדורג שישי בעולם חלף על פני מקס מארטרר הגרמני מבלי להשמיט מערכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי