נדאל: "לא חשבתי שב-2019 עדיין אשחק כאן. אין לי הסבר"

רפאל נדאל
רפאל נדאל | PHILIPPE LOPEZ/AFP/Getty Images

אחרי זכייתו ההיסטורית ברולאן גארוס בפעם ה-12, אמר "מלך החימר" בהתרגשות: "זה היה חלום עבורי לשחק כאן בפעם הראשונה ב-2005, זה לא ייאמן". ת'ים האוסטרי פרץ בבכי לאחר ההפסד: "זה לא אמיתי מה שהוא עושה"

(גודל טקסט)

רפאל נדאל עשה הערב (ראשון) היסטוריה כאשר הפך לטניסאי הראשון אי פעם שזכה באותו גרנד סלאם 12 פעמים, כשהביס על החימר בפריז 3:6, 7:5, 1:6, 1:6 את המדורג הרביעי בעולם, האוסטרי דומיניק ת'ים, ובסך הכל הניף תואר גרנד סלאם בפעם ה-18.

זו הייתה זכייה שלישית ברציפות של "השור ממאיורקה" ברולאן גארוס, השנה הוא שמט שתי מערכות בלבד לאורך התחרות ובזכות תואר הגרנד סלאם ה-18 שלו הוא במרחק שתי זכיות בלבד מרוג'ר פדרר, עליו גבר בחצי הגמר. נדאל כבר נכנע במערכה השנייה 7:5 לת'ים, אך דווקא אותה מערכה בה נכנע גרמה לספרדי לעשות סוויץ' והוא פשוט דרס את יריבו עם 1:6, 1:6 בשתי המערכות הבאות.

דקות ספורות לאחר זכייתו אמר נדאל לצופים הרבים במגרש המרכזי בצרפת: "זה באמת לא ייאמן. אני לא יכול להסביר את זה", בהתייחסותו כמובן למספר התארים שהשיג על החימר בצרפת, "קודם כל אני רוצה לברך את דומיניק, צר לי כי אני מרגיש שהוא ראוי לתואר גם כן ואני מקווה שהוא יזכו בו בעתיד. הוא עובד קשה, נלחם כל הזמן ואני באמת רוצה לאחל לו הצלחה בעתיד. עבורי זה היה חלום לשחק כאן בפעם הראשונה שלי ב-2005 ולא חשבתי שב-2019 עדיין אמשיך להגיע לפה. זה רגע יוצא דופן ומאוד מיוחד עבורי".


"לא חשבתי שאהיה כאן ב-2019" (PHILIPPE LOPEZ/AFP/Getty Images)

עוד אמר השור ממאיורקה לאחר מכן ל-ESPN: "הייתה תקופה לא לפני הרבה זמן שכלל לא ידעתי אם אוכל להתחרות השנה, עכשיו אני מקווה שנתראה בשנה הבאה. אם לא הייתי זוכה זו לא הייתה דרמה גדולה, היו לי בעיות רפואיות ב-18 החודשים האחרונים. ההתחלה לא הייתה טובה, אבל גם בלי לשחק טוב הגעתי לחצאי גמר במונטה קרלו, ברצלונה ומדריד. ברומא הרגשתי שזה הזמן הקריטי שלי והיה חשוב לי לזכות. עבורי מה שחשוב זה לא לזכות, אלא שוב ליהנות מהטניס. כשהייתי בן 14 רק חשבתי על האימון הבא בכל יום, בחיים לא חלמתי על לזכות ברולאן גארוס".

ת'ים המאוכזב ירד בדמעות ואמר בסיום: "נתתי כל מה שיכולתי. זה לא אמיתי שהוא זכה 12 פעמים, זה פשוט מדהים. זה מאוד כואב לי אני מאוד אוהב את הטורניר הזה ואנסה לזכות בו בשנה הבאה. אני רוצה גם לברך את הצוות של רפא, הם אנשים מאוד נחמדים ואנחנו נפגשים במהלך התחרויות".


גרנד סלאם 12 והיסטורי לרפאל נדאל (Julian Finney/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי