גוף: "אני חיה את החלום באופן מילולי. ונוס נתנה לי השראה"

קורי גוף
קורי גוף | Clive Brunskill/Getty Images

ילדת הפלא בת ה-15 פרצה בבכי לאחר הניצחון הענק על הטניסאית הוותיקה בסיבוב הראשון בווימבלדון: "היא איחלה לי בהצלחה, סיפרתי לה שלא הייתי כאן בלעדיה". צפויה להרוויח מחסויות ב-2019 מעל מיליון דולר

(גודל טקסט)
עולם הטניס עדיין משפשף את העיניים בתדהמה. קורי גוף, ילדת הפלא בת ה-15 שרק לפני ימים ספורים עשתה היסטוריה כשהפכה לצעירה ביותר שהעפילה לטורניר ווימבלדון, המשיכה במסע המופלא שלה אתמול (שני) כשגברה בסיבוב הראשון על לא אחרת מאשר ונוס וויליאמס המנוסה.


הסיפור גובר כשמבינים את הבדלי הדורות. ונוס וויליאמס מבוגרת ב-24 שנים מגוף, וזכתה בתארים – כולל פעמיים בווימבלדון – עוד לפני שהצעירה נולדה. ולמרות זאת, הניסיון לא עזר לה בדרך להדחה שנייה ברציפות בסיבוב הראשון בגראנד סלאם. היום בערב תנסה אחותה סרינה לשמור על הכבוד המשפחתי כשתפגוש את ג'וליה גאטו מונטיקונה (161 בעולם).


קורי "קוקו" גוף הפכה לשיחת היום באנגליה וברחבי העולם, והתמונה שלה פורצת בבכי לאחר שהבינה מה עשתה צברה תאוצה ברשתות החברתיות. בנוסף, היא גם גרמה לטרנד פופולרי במיוחד בו גולשים מרחבי העולם משתפים איפה היו ומה עשו בשנה בה היא נולדה.


"לעולם לא חשבתי שזה יקרה", אמרה גוף, "אני חיה את החלום כרגע, באופן הכי מילולי שאפשר".




"ונוס אמרה לי מזל טוב ושאמשיך ככה", הוסיפה גוף הנרגשת, "ואמרה בהצלחה. אמרתי לה תודה על כל מה שעשתה. לא הייתי כאן בלעדיה – סיפרתי לה כמה היא נתנה בי השראה וזה מה שתמיד רציתי לספר לה אבל מעולם לא היה לי האומץ".


"ההורים שלי ממש שמחים, אבא שלי קפץ בכל פעם שזכיתי בנקודה. אני שמחה שהם השקיעו את כל הזמן הזה איתי ועם האחים שלי כדי שנצליח".


גוף לא הרוויחה רק העפלה לסיבוב השני בזכות הניצחון. במהלך 2019 היא צפויה לקבל חסויות על סך מיליון דולר, וההישג המרשים – אפילו אם לא תמשיך קדימה בטורניר – אמור להוסיף לה עוד מספרים מרשימים לחשבון הבנק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי