ווימבלדון: גרבינה מוגורוסה הודחה כבר בסיבוב הראשון

גרבינה מוגורוסה
גרבינה מוגורוסה | Clive Mason/Getty Images

האלופה בשנת 2017 מצטרפת לונוס וויליאמס ברשימת הזוכות שהלכו הביתה כבר אחרי סיבוב אחד בלבד. נדאל לא התקשה בדרך לסיבוב השני, ופדרר נאלץ להזיע מעט. כל הדיווחים מיום המשחקים השני

(גודל טקסט)

יום המשחקים השני של ווימבלדון מהדורת 2019 נחתם, כשהדחתה של גרבינה מוגורוסה תפסה את מירב תשומת הלב של חובבי הטניס. הספרדייה שהניפה את הגביע היוקרתי ב-2017, נפרדה מהטורניר כבר בסיבוב הראשון, לאחר שתי מערכות בהן ביאטריז חדאד מאיה, המדורגת 121 בעולם, ניצחה 4:6, 4:6, ואחרי שעה וחצי בלבד של משחק, עשתה היסטוריה אישית עבורה והעפילה לסיבוב השני, כנגד כל התחזיות המוקדמות. שאר משחקי היום:


גברים
רפאל נדאל, המדורג שני בעולם, החזיר מעט שמחה לעם הספרדי, כשצלח את משחקו נגד יואיצ'י סוגיטה, המדורג 272 מקומות מתחתיו. השור ממאיורקה היה זקוק לשלוש מערכות בלבד, וגבר 3:6, 1:6, 3:6 על יריבו היפני, ובשלב הבא יפגוש את קיריוס האוסטרלי. מי שנאלץ להזיע מעט הוא רוג'ר פדרר, שרק לפני מספר ימים זכה בטורניר האלה. השוויצרי הפסיד ליריבו לויד האריס את המערכה הראשונה 6:3, לאחר פחות מחצי שעה.

בהמשך ההתמדדות פדרר מצא את הנוסחה הנכונה, וניצח שלוש מערכות ברציפות, ואחרי שעה אחת וחמישים דקות של טניס במגרש המרכזי, רשם 1:6, 2:6, 2:6, והעפיל לסיבוב השני. המדורג שביעי בעולם, קיי נישיקורי, עלה לסיבוב השני אחרי שלוש מערכות צמודות מול טיאגו מונטיירו הברזילאי המדורג 113. היפני ניצח 4:6, 6:7, 4:6.

רוג'ר פדרר. הפסיד מערכה כבר במשחק הראשון (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)
רוג'ר פדרר. הפסיד מערכה כבר במשחק הראשון (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)

קיריוס (43 בעולם) שהוזכר קודם התמודד בדרבי האוסטרלי נגד ג'ורדן תומפסון (44 בעולם) במשחק שהגיע למערכה חמישית ומכרעת. אחרי קצת יותר משלוש שעות וחצי שכללו לא מעט ויכוחים ורגעים משעשעים כמו שרק קיריוס יודע להפיק, הוא הצליח לנצח את יריבו 6:7, 6:3, 6:7,  6:0, 1:6. 

נשים
אנג'ליק קרבר (5), האלופה המכהנת פתחה היום את המסע שלה להגנה על התואר נגד טטיאנה מריה (65) בת ארצה בדרבי כל גרמני. קללת הזוכות שמודחות בפתיחת הטורניר, לא הכתה היום בקרבר, שהצליחה להכריע את המשחק בשתי מערכות וניצחה 4:6, 3:6. פטרה קביטובה הצ'כית הגיעה בכל הכוח למשחקה הראשון בווימבלדון, ואחרי שעה אחת בלבד ניצחה את אונס ג'אבור (56) הטוינסאית.

במשחק הפתיחה של הטורניר אשתקד הפסידה קביטובה, שהתאוששה מהפציעה שספגה בידיה בגלל פורץ שדקר אותה בזמן שפרץ לדירתה. מריה שראפובה (80), שחזרתה לסבב הטניס לווה בקול תרועה רמה, פרשה היום ממשחקה נגד פאולין פרמנטייה הצרפתיה, במצב של שיוויון במערכות. הרוסייה סיימה את חלקה בלונדון.

פטרה קביטובה. רגע מרגש עבור הצ'כית (Shaun Botterill/Getty Images)
פטרה קביטובה. רגע מרגש עבור הצ'כית (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי