סימונה האלפ אחרי זכייתה: "מעולם לא שיחקתי טוב יותר"

סימונה האלפ
סימונה האלפ | Laurence Griffiths/Getty Images)

הטניסאית הרומנייה זכתה לראשונה בקריירה שלה בטורניר ווימבלדון אחרי ניצחון מוחץ ומרשים 2:6, 2:6 על סרינה וויליאמס והוסיפה "עבדתי קשה בשביל הרגעים האלה. זה עבורי יום שיהיה בלתי נשכח"

(גודל טקסט)

הטניסאית הרומנייה סימונה האלפ, חגגה אחר הצהריים (שבת) את זכייתה הראשונה בקריירה בווימבלדון תוך שהציגה יכולת מרשימה ומחצה את סרינה וויליאמס 2:6, 2:6 תוך 55 דקות בלבד.

האלפ רשמה זכייה שנייה בתואר גראנד סלאם אחרי זכייתה ברולאן גארוס בשנה שעברה. בסיום ההתמודדות היא תפסה את ראשה כלא מאמינה תוך שזכתה לתשואות סוערות מהקהל. קבלת פנים מפוארת מצפה לה בעת שתשוב לארצה. שם היא נחשבת לספורטאית אהודה במיוחד.

האלפ אמרה בסיום: "מעולם לא שיחקתי טוב יותר. תודה לסרינה שנתנה לי השראה. עבדתי קשה מאוד בשביל הרגעים האלה וזה כבוד גדול בשבילי לשחק מול התא המלכותי. אני מרגישה נהדר".

האלפ הוסיפה: "הייתי מאוד לחוצה לפני המשחק וכאבה לי הבטן, אבל ידעתי שאין זמן לרגשות ושפשוט צריך לעלות למגרש ולתת את הכי טוב שלי. זה פשוט לא ייאמן זה עבורי  יום שיהיה בלתי נשכח. זה היה גם החלום של אימא שלי. מאז שהייתי קטנה היא אמרה לי: 'אם את רוצה לעשות משהוא גדול בטניס, זה להופיע בגמר ווימבלדון'. והנה, היום הגיע ואני מודה לה על כך".


ווליאמס והאלפ מתחבקות בסיום המשחק ביניהן (photo credit: Laurence Griffiths/Getty Images))

עוד אמרה האלופה הטרייה: "עבדתי קשה כדי לשנות את המשחק שלי על הדשא. זה לא היה קל. זו שנה נהדרת עבורי. תודה לכל הצוות שמלווה אותי ועושה עבודה יומית נהדרת, תודה על התמיכה הגדולה שלה אני זוכה בארצי, ואני מקווה לשוב לכאן בשנה הבאה".

סרינה וויליאמס אמרה: "היא שיחקה פשוט בצורה יוצאת דופן היום. אני מברכת אותה, אבל זה היה כמעט סיוט עבורי. צריך להסיר את הכובע בפני כל שחקן שמציג יכולת כזאת ולהצדיע על העבודה הקשה. חזרתי לשחק כאן כדי ליהנות מהספורט שאני כל כך אוהבת מול הקהל הזה. זה פשוט כיף. אני מודה לצוות שלי על כל התמיכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי