אנדי מארי ויתר על השתתפות בטורניר הזוגות ב-US Open

אנדי מארי
אנדי מארי | Rob Carr/Getty Images

הבריטי, שהיה על סף פרישה ממשחק פעיל וחזר לסבב לפני חודשיים אחרי פציעה קשה במותן, החליט לוותר על הגרנד סלאם ולהיכנס לצ'לנג'ר כדי להתרכז בקאמבק לזירת היחידים: "מה שאני צריך עכשיו זה לשחק"

(גודל טקסט)
אנדי מארי הודיע היום (שישי) על החלטתו שלא להשתתף בטורניר הזוגות של אליפות ארצות הברית הפתוחה, שתחל ב-26 באוגוסט. במקום זאת, הבריטי החליט לקחת את הכרטיס החופשי לתחרות הצ'לנג'ר בווינסטון-סיילום שתצא לדרך מחרתיים, על מנת להתמקד בניסיון לחזור לזירת היחידים.


"סיימתי עם זוגות לעת עתה", אמר מארי לאחר שהבטיח יחד עם פליסיאנו לופס את ההעפלה לרבע גמר המאסטרס בסינסינטי, "המטרה שלי היא לחזור לרמה שאני שואף אליה בגזרת היחידים ולכן החלטתי שאני למקד את כל האנרגיות שלי בזה כרגע. ה-US Open, הן בזוגות והן במעורבים, יכול ליצור עיכוב של כמה שבועות נוספים".


הבריטי, שהוכתר כאלוף על המשטח ב"פלאשינג מדוז" ב-2012 ודורג ראשון בעולם בעבר, הודיע בינואר האחרון כי ייתכן שיפרוש אחרי אליפות אוסטרליה שהתקיים אז, בעקבות פציעה קשה במותן שאילצה אותו לעבור שני ניתוחים בשנתיים האחרון ולהיעדר זמן ממושך. לפני חודשיים הוא חזר לסבב בתחרות הזוגות בקווינס ולאחר מכן שיחק יחד עם סרינה וויליאמס בזוגות המעורבים בווימבלדון.




מארי הודיע שאחרי התחרות הקרובה בצפון קרוליינה הוא יחליט האם לשחק בצ'לנג'ר נוסף, שייערך במקביל לאליפות ארצות הברית: "מה שאני צריך עכשיו זה משחקים. אני צריך לחזור לשחק יחידים ולבחון את עצמי, ווינסטון-סיילם הוא המקום המושלם עבורי לעשות זאת. מתקני האימון שם טובים, חדר הכושר. זהו צעד נוסף עבורי לקראת חזרה, נראה איך זה יילך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי