נובאק ג'וקוביץ' וסרינה וויליאמס עלו לסיבוב השלישי בארה"ב

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Clive Brunskill/Getty Images

הסרבי גבר 0:3 על לונדרו הארגנטינאי והשווה את כמות הניצחונות של פיט סמפראס בטורניר, האמריקאית שמטה מערכה נגד קתרין מקנאלי בת ה-17, אך התעשתה וחזרה לניצחון. גם אשלי בארטי ואלינה סביטולינה בשלב הבא

(גודל טקסט)
אחרי שרוג'ר פדרר וקיי נישיקורי עלו שלב באליפות ארצות הברית פתוחה, משחקי הסיבוב השני נמשכו הלילה (בין רביעי לחמישי) וגם האלוף המכהן נובאק ג'וקוביץ' הצטרף אליהם. חואן איגנסיו לונדרו נתן פייט לסרבי, שנזקק לטיפול רביעי לאחר המערכה הראשונה. הארגנטינאי אף הוביל 0:3 במערכה השנייה, אבל נכנע בשובר השוויון ולמרות טניס איכותי מצדו, "נולה" השלים 4:6, 6:7, 1:6 ובכך השוואה את כמות הניצחונות של פיט סמפראס בארצות הברית – 71. המחבט מס' 1 בעולם יפגוש בסיבוב השלישי את המנצח בין דושאן לאיוביץ' ודניס קודלה.


אצל הנשים, סגנית האלופה הנוכחית סרינה וויליאמס וקתרין מקנאלי בת ה-17 סיפקו קרב כל-אמריקאי מרתק לקהל באצטדיון ארתור אש. 20 שנה עברו מאז שסרינה זכתה בגרנד סלאם הראשון שלה על אדמת ארצות הברית וסביר להניח שגם מקנאלי תטעם הצלחה דומה בעתיד. בת העשרה הוציאה את וויליאמס מאיזון ולקחה את המערכה הראשונה עם 5:7. בהמשך, סרינה הורידה את כמות הטעויות הלא מחויבות, חידדה את חבטות הפתיחה ומקנאלי לא התקרבה לשבירה עד לסיום המשחק. וויליאמס השלימה 3:6, 1:6 ו-1:2 במשחק, בדרך לשלב הבא.


גם אשלי בארטי, אלופת רולאן גארוס המכהנת, הבטיחה את מקומה בסיבוב השלישי עם 2:6, 6:7 על לורן דיוויס המקומית. האחות הגדולה לבית וויליאמס, ונוס, סיימה את דרכה בטורניר אחרי הפסד 6:4, 6:4 לאלינה סביטולינה האוקראינית, המדורגת חמישית בעולם.


הסיבוב השני יושלם היום, כאשר רפאל נדאל ואלכסנדר זברב יעלו למגרש המרכזי בטורניר הגברים, בעוד סימונה האלפ, קורי גוף, פטרה קביטובה והאלופה המכהנת, נעמי אוסקה, יתחרו אצל הנשים.


.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי