יום מוצלח לטניס הישראלי: זכיות לעידן לשם וישי עוליאל

עוליאל, דרייפר, סניגור ולאמסדן.
עוליאל, דרייפר, סניגור ולאמסדן. | PayPerLens

לשם ניצל את פרישתו של המדורג הבכיר מרוסיה שלא יכל להמשיך בשל פציעה בקרסול וזכה בטורניר בקזחסטן, בעוד השני זכה בטורניר בקריית שמונה לאחר שגבר על מתמודד בריטי. אלופת ווימבלדון לנערות זכה בטורניר הנשים

(גודל טקסט)

יום מוצלח לטניס הישראלי. עידן לשם זכה הבוקר (ראשון) בטורניר על סך פרסים בגובה 25 אלף דולר בקזחסטן, לאחר שניצל פרישה של המדורג הבכיר בטורניר, קונסטין קרבצ'וק (רוסיה) במשחק הגמר, במצב של 2:2 במערכה הראשונה. הרוסי סבל מפציעה בקרסול. השבוע ישחק לשם, המתאמן אצל המאמן עמוס מנסדורף ומדורג 446 בעולם, בטורניר דומה בצרפת, ושבוע לאחר מכן ימריא עם נבחרת הדיוויס של ישראל למפגש מול שבדיה בשטוקהולם.

גם ישי עוליאל סיים את יום ראשון מרוצה כשזכה בפיוצ'ר על סך 15 אלף דולר בטורניר שנערך בקריית שמונה לכבודו של אריק מארשל. עוליאל, המדורג רביעי בטורניר ו-523 בעולם, פגש בגמר את המדורג הבכיר ג'ק דרייפר הבריטי (348 בעולם) וניצח אותו בשלוש מערכות במשחק שארך כמעט שלוש שעות. עוליאל ניצח 3:6, נוצח 7:5 במערכה השנייה והשיג 4:6 במערכה המכרעת. זהו הגמר החמישי של עוליאל ב-2019 והוא זכה בשלושה – בק"ש, נתניה והרקליון ביוון, בעוד הפסיד פעמיים – במשחקי הגמר שנערכו בעכו ובנובי סאבד (סרביה).  צוות האימון של ישי, שחקן דייויד סקווד, מורכב מהמאמנים גבריאל מרקוס והראל לוי, מאמן הכושר גיא גפני והפסיכולוג ישי צור.

טורניר הנשים נערך אף הוא הבוקר בקריית שמונה על סך פרסים בגובה 25 אלף דולר. הזוכה בטורניר היחידות היא האוקראינית דריה סניגור המדורגת שלישית, לאחר שגברה 1:6 ו-4:6 על מאיה לאמסדן הבריטית שדורגה שנייה. סניגור בץ ה-17, המדורגת במקום ה-394 בעולם, זכתה השנה באליפות הנוער של ווימבלדון והפסידה השבוע מערכה בודדת בכל הטורניר – מול הישראלית שביט קמחי בסיבוב השני.

עידן לשם (צילום: אוסף פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי