נדאל: "מדבדב עשה קיץ מדהים". הרוסי: "הוא סוג של חיה"

רפאל נדאל, דניל מדבדב
רפאל נדאל, דניל מדבדב | Minas Panagiotakis/Getty Images

שני הטניסאים שייפגשו הלילה בגמר אליפות ארצות הברית פרגנו אחד לשני. הספרדי ינסה לזכות בטורניר בפעם החמישית בקריירה, נגד המדורג חמישי בעולם שניצח 20 מתוך 22 משחקיו האחרון ויופיע לראשונה בגמר גרנד סלאם

(גודל טקסט)

המסך יירד הלילה (בין ראשון לשני) על אליפות ארצות הברית הפתוחה, כאשר רפאל נדאל ודניל מדבדב ייאבקו על זכייה בגרנד סלאם האחרון לשנת 2019 בגמר שמפגיש בין אחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה, לשחקן שמראה יכולת להתקרב למעמד דומה בעתיד. זהו הגמר החמישי של נדאל ב"פלאשינג מדוס", בעוד מדבדב ירשום את הופעתו הראשונה בקריירה בגמר גרנד סלאם.

הספרדי, שגבר בחצי הגמר על מתאו ברטיני האיטלקי, ינסה לזכות באליפות ארצות הברית בפעם הרביעית בקריירה לאחר ששמט מערכה אחת בלבד בדרך למשחק המכריע. נדאל הגיע לגמר בשלושה מתוך ארבעת המייג'ורים של השנה ובפעם האחרונה שעשה זאת, ב-2017, הוא זכה ביו אס אופן.

"השור ממאיורקה", שיחפש להתקרב לרוג'ר פדרר עם זכייה מספר 19 בקריירה בגרנד סלאם, הודה כי יריבו בגמר יהווה את האתגר הכי גדול שהוא פגש בטורניר הנוכחי ואמר עליו: "מדבדב עשה קיץ בלתי נתפס. אני לא חושב שהוא יתבלבל פתאום בגמר".

רפאל נדאל רוצה גרנד סלאם מספר 19 בקריירה. (Elsa/Getty Images)
רפאל נדאל רוצה גרנד סלאם מספר 19 בקריירה. (Elsa/Getty Images)

הרוסי, מנגד, הפך לשלישי בלבד בעידן המקצועני בענף שמגיע לגמר בכל אחד מארבעת הטורנירים בצפון אמריקה – וושינגטון, מונטריאול, סינסינטי ואליפות ארצות הברית – באותה שנה. ללא קשר לתוצאה הלילה, הוא יעלה מחר למקום הרביעי בדירוג העולמי, הרבה בזכות 20 ניצחונות מתוך 22 משחקיו האחרונים, מאז שווימבלדון הסתיים.

בחצי הגמר הוא טאטא את גריגור דימיטרוב בשלוש מערכות, אך גם הוא יודע שהטניסאי האחרון שניצח בהופעה הראשונה שלו בגמר ה-US OPEN היה מארין צ'יליץ' ב-2014 ובעיקר, מדבדב מבין שהיריב שלו בגמר הנוכחי הוא הכי קשה שאפשר לפגוש: "הוא מכונה, סוג של חיה", אמר הרוסי על נדאל. לפני פחות מחודש, במפגש היחיד ביניהם עד היום שהתקיים בגמר טורניר מונטריאול, מדבדב נכנע למדורג שני בעולם 2:0. הלילה הוא יקווה לתוצאה הפוכה, שתעניק לו זכייה ראשונה בגרנד סלאם בקריירה שלו.

מדבדב. יעלה למקום הרביעי בדירוג העולמי (TIMOTHY A. CLARY/AFP/Getty Images)
מדבדב. יעלה למקום הרביעי בדירוג העולמי (TIMOTHY A. CLARY/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי