הראל לוי: "הגענו ליום השני בפיגור אך עם הרבה אמונה"

דודי סלע
דודי סלע | לידור גולדברג, איגוד הטניס

קפטן נבחרת הדייויס של ישראל דיבר אחרי ההפסד 3:1 לשבדיה. לוי העניק הרבה קרדיט לדניאל צוקרמן על משחקיו בזוגות וביחידים. השחקן אמר: "הרגשתי שאני יכול לנצח והייתי קרוב"

(גודל טקסט)
נבחרת הדייויס של ישראל הפסידה הערב (שבת) 3:1 לנבחרת שבדיה והיא תשחק במשחקי ההישרדות. הקפטן הראל לוי דיבר הערב ואמר: "אני חושב שאחרי הפתיחה הפחות טובה שלנו ביום הראשון, הגענו ליום השני בפיגור 2:0 אבל עם הרבה אמונה. צוקרמן וארליך החזירו אותנו להתמודדות במשחק יוצא מן הכלל וצימקנו ל-2:1. דודי סלע לא היה כשיר במאה אחוז, דניאל צוקרמן הפגין יכולת טובה מאוד בזוגות, היה עם הרבה מאוד מוטיבציה ורצה לשחק גם ביחידים. הוא הגיע בכושר טוב מאוד למפגש הזה והגיעה לו ההזדמנות".


לוי הוסיף: "לצערי יימר הוכיח למה הוא מדורג באזור ה-100 בעולם, הוא שיחק טניס מצוין והגיע לו לנצח. הרבה קרדיט מגיע לצוקרמן על הופעה מצוינת בזוגות וגם ביחידים ואני חושב שהוא ייקח הרבה מהיום הזה. גם החבר'ה האחרים, עידן לשם וישי עוליאל, שהיו עם הנבחרת, תמכו, שיחקו והיו מוכנים לעלות".


הראל לוי סיכם: "הייתה אווירה טובה מאוד בנבחרת. אני רוצה להודות לצוות – למאמן נועם אוקון, לפיזיותרפיסט תמיר חן, למעסה שחר פישר וכמובן לאיגוד הטניס שאפשר לנו את התנאים הטובים ביותר להכנה".


דניאל צוקרמן אמר: "זו פעם ראשונה שאני משחק גם ביחידים וגם בזוגות בדייויס, זו חוויה מדהימה לייצג את הנבחרת, אבל מבאס מאוד היה לאכזב ביחידים. למרות שיימר שחקן מצוין זה לא היה מבחינתי פקטור להפסד, הרגשתי שאני יכול לנצח והייתי קרוב, אבל בנקודות החשובות הוא שיחק טוב יותר. בזוגות לא האמנתי שננצח 0:6 ו-2:6, להיות על המגרש עם יוני ארליך היה מדהים, אני מעריך אותו מאוד ולשחק יחד אתו זו הייתה חוויה. לשחק במדים של ישראל לעיני חבריי לנבחרת וכשאבא שלי יושב ביציע, זה מרגש מאוד".

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי