צפו: זברב גבר על ברטיני ויפגוש את מדבדב בגמר טורניר שנגחאי

אלכסנדר זברב
אלכסנדר זברב | Lintao Zhang/Getty Images

הגרמני ניצח 3:6, 4:6 את האיטלקי, העפיל לגמר ה-ATP השישי בקריירה שלו וינסה להשיג תואר רביעי מול המפלצת מרוסיה שמחזיק במאזן מפחיד בחודשים האחרונים והדיח את ציציפאס עם 6:7, 5:7

(גודל טקסט)

גמר טורניר שגחאי, מהיוקרתיים בטורנירי סבב ה-ATP, נקבע היום (שבת) עם שני חצאי הגמר: דניל מדבדב, שגבר 6:7, 5:7 על סטפנוס ציציפאס, יפגוש את אלכסנדר זברב שניצח 3:6, 4:6 את מתאו ברטיני. זוהי תהיה הפעם הראשונה של כל אחד מהשניים בגמר הטורניר בסין, מה שיהפוך להיסטוריה לפחות עבור אחד מהם מחר (ראשון 13:30, שידור ישיר בספורט1)

סטפנוס ציציפאס – דניל מדבדב 7:6, 7:5 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הרוסי המדורג רביעי בעולם נמצא בתקופה הטובה בקריירה, וזהו הגמר התשיעי שלו מתחילת השנה. זה לא בא לו בקלות – אף אחד מהטניסאים לא ויתר על ההגשות שלו במערכה הראשונה. במצב של 4:4 היה קרוב ציציפאס, שאתמול הדהים את ג'וקוביץ' ברבע הגמר, לשבור את יריבו, אבל מדבדב נחלץ משלוש נקודות שבירה ושמר על ההגשות בדרך לשובר שוויון בו ניצח 5:7.

המערכה השנייה נפתחה טוב יותר עבור מדבדב, והוא שבר במשחקון השלישי ולקח את ההובלה. הוא הגיע ל-3:5 והיה קרוב לקחת את המשחק, אבל איבד את ההגשות במצב של 4:5 ואיפשר ליווני להשוות. אלא שכבר במשחקון הבא מדבדב שבר חזרה ובהגשה הבאה שלו הוא כבר השיג משחון מושלם ואת ה-5:7 שנתן לו כרטיס לגמר.

מדבדב. מחזיק במאזן של 3:29 מאז יולי (HECTOR RETAMAL/AFP via Getty Images)
מדבדב. מחזיק במאזן של 3:29 מאז יולי (HECTOR RETAMAL/AFP via Getty Images)

מתאו ברטיני – אלכסנדר זברב 6:3, 6:4
ילד הפלא הגרמני זכה במדריד בשנה שעברה, אבל מאז לא הצליח לשים את ידיו על תואר מרכזי. עכשיו תהיה לו הזדמנות לעשות זאת, עם תצוגה נהדרת נגד האיטלקי המדורג 13. שבירה אחת במערכה הראשונה הספיקה ל"סשה" לקחת את ההובלה ולשייט כל הדרך ל-3:6, ואחרי מערכה שנייה צמודה במיוחד השניים הגיעו ל-4:4 בו ניצח המדורג שישי בנקודת השבירה הרביעית שלו ועלה ל-4:5, סוגר את הסיפור בקלות במשחקון הבא ומעפיל לגמר תוך שעה ושמונה דקות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי