צפו בתקציר: מדבדב גבר 0:2 על זברב וזכה בטורניר שנגחאי

דניל מדבדב
דניל מדבדב | HECTOR RETAMAL/AFP via Getty Images

הרוסי סיפק תצוגת תכלית נוספת בדרך ל-4:6, 1:6 ולתואר מאסטרס שני ברציפות ושלישי מתוך ארבעת הטורנירים האחרונים. הגרמני אמר לו בסיום: "אתה כנראה השחקן הטוב בעולם כרגע"

(גודל טקסט)
דניל מדבדב קטף היום (ראשון) את תואר המאסטרס השני ברציפות שלו, אחרי שגבר על אלכסנדר זברב 0:2 במערכות בגמר טורניר שנגחאי. המדורג רביעי בסבב העולמי סיפק תצוגת תכלית נוספת וסגר עניין תוך 73 דקות בלבד, בדרך ל-4:6, 1:6 ולתואר הרביעי שלו השנה והשלישי בארבעת הטורנירים האחרונים.


הרוסי בן ה-23 ניצח את הגרמני לראשונה בקריירה שלו, אחרי שנכנע לו בארבעת המפגשים הקודמים. במערכה הראשונה הוא שמט יתרון 0:3, אך נשאר אגרסיבי וניצל טעות כפולה של זברב בהגשות כדי לעלות ליתרון עם ווינר עצום לאורך הקו. בפתיחת הסט השני הוא חזר מ-40:0 כדי לשמור על ההגשות ושבר מיד במשחקון הבא. משם המומנטום נמשך וזברב השיג שבירה נוספת במשחקון הרביעי, מה שהספיק לו כדי לשייט לניצחון במשחק כולו, לאחר שהבטיח את התואר עם אייס בנקודת האליפות הראשונה מתוך שתיים.


זברב מוביל את הסבב בניצחונות על משטח קשה עם 46, וגם בניצחונות בטורנירי מאסטרס, עם 22. ללא ספק הוא השחקן הכי לוהט בעולם כיום, לאחר שהגיע לפחות לגמר בששת הטורנירים האחרונים שבהם שיחק. מאז שנכנע לרפא נדאל בגמר אליפות ארה"ב, הרוסי ניצח בכל 18 המערכות שבהן התחרה. התואר הטרי יאפשר לו לעקוף את רוג'ר פדרר בדירוג העולמי, לקראת טורניר המאסטרס שייערך בחודש הבא בלונדון, אליו יעפילו שמונת הטניסאים הטובים בעולם.




"כולם מדברים על זה שצריך משהו חדש בענף, מישהו חדש. אז נתתי להם משהו חדש. אני לא חוגג את הניצחונות שלי, רק שומר על רוגע ועושה את העבודה", אמר מדבדב לאחר הזכייה. זברב שיבח את המנצח בפניו וסיכם בפשטות: "אתה כנראה השחקן הכי טוב בעולם כרגע".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי