דניאל צוקרמן אלוף ישראל בטניס בפעם השנייה ברציפות, שלי ברזניאק זכתה בנשים

דניאל צוקרמן, שלי ברזניאק
דניאל צוקרמן, שלי ברזניאק | אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

הטניסאי הישראלי המדורג ראשון במכללות בארה"ב הגן על התואר לאחר ניצחון בגמר על אור רם-הראל: "היה קשה ואינטסיבי". בת ה-19 גברה על ולאדה קאטיץ' וזכתה לראשונה בתואר

(גודל טקסט)

יש אלופי ישראל בטניס: דניאל צוקרמן ושלי ברזניאק זכו באליפות ישראל לבוגרים, שהסתיימה היום (ראשון) ברעננה. צוקרמן בן ה-24 הגן על התואר בו זכה אשתקד כשגבר 4:6, 6:7 על אור רם-הראל, לו היתה זו הופעה ראשונה בגמר. צוקרמן, שחקן נבחרת הדייויס של ישראל, לומד כיום באוניברסיטת USC ומדורג במקום הראשון בדירוג המכללות בארה"ב.

"אני מאוד מתרגש, היה משחק קשה והיתה אווירה מדהימה", אמר צוקרמן לאחר הזכייה, "כל הכבוד לאור שנתן פייט מטורף. לא ציפיתי שזה יהיה כל כך קשה ואינטנסיבי, הוא שיחק מאוד אגרסיבי ונתן שואו של החיים. אני נכנס עכשיו לעונת הקולג'ים ויש לנו מפגש דייויס נגד טורקיה, ואלה הדברים העיקריים שלי כרגע".

רם-הראל, המשחק כיום בליגת האוניברסיטאות באנגליה ולומד לימודי תואר שני באוניברסיטת דורהאם, זכה שלוש פעמים באליפות ישראל לנוער וינסה בשנה הבאה לזכות בתואר בוגרים ראשון. רם-הראל: " הייתה לי שנה קשה, עם פציעות, ולא באתי עם הרבה ציפיות לשבוע הזה. כל הכבוד לדניאל, הוא שיחק היום ברמה גבוהה ממני ואני מאחל לו הצלחה בהמשך".

הזוכים והפיינליסטים (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
הזוכים והפיינליסטים (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)

בגמר הנשים זכתה ברזניאק בת ה-19 לראשונה באליפות ישראל לבוגרות, לאחר ניצחון 2:6, 6:7 על ולאדה קאטיץ' (אקשיברובה). ברזניאק, שזכתה בעבר באליפות ישראל לנוער בגיל 16, מנעה מקאטיץ' בת ה-30 זכיה שנייה לאחר שזכתה ב-2017.

ברזניאק: "אני רוצה להודות לכל מי בא לתמוך בי, עשיתי דרך ארוכה השבוע. התודה הכי גדולה שלי היא למאמן שלי, מיקי זרגרי, שבלעדיו לא הייתי מגיעה לכאן. אני מאוד מצפה לקראת שנה הבאה, להגיע עם ביטחון כמו שהייתי היום, להצליח בתחרויות הבינלאומיות ולהתקדם בדירוג העולמי".

קאטיץ': "אני רוצה להודות לכל מי שהגיע היום ונתן לגמר אווירה מיוחדת. לא זכיתי בפעם השנייה באליפות, אבל אעשה הכול כדי לזכות בשנה הבאה. כל הכבוד לשלי שנתנה את הלב היום ונלחמה כמו משוגעת, היה לה יום מעולה וכל הכבוד לה".

בין המשחקים התקיים טקס הוקרה ליוליה גלושקו, שפרשה לאחרונה מטניס בגיל 29, כאשר שחקניות נבחרת הפדרציה בהווה ובעבר הגיעו במיוחד כדי לכבד אותה בטקס. כמו כן הוענק פרס מפעל חיים לשופט הטניס, סטנלי ספרבר בן ה-78, השופט הבינלאומי הפעיל הכי מבוגר בעולם המחזיק בתג ארד. חולקו מלגות לטניסאים וטניסאיות צעירים מטעם קרן ווילסון ישראל והתקיים טקס גמר גביע המדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי