פדרר חזר מפיגור ל-2:3 מדהים על סנדגרן, ג'וקיץ' מחכה בחצי הגמר

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | DAVID GRAY/AFP via Getty Images

הפנומן השוויצרי היה קרוב להפסד מביך למדורג 99 בעולם, אך חזר מ-7 נקודות משחק במערכה הרביעית בדרך לניצחון אדיר. המדורג שני בעולם גבר על ראוניץ' 0:3 במערכות

(גודל טקסט)

שלב רבע הגמר של אליפות אוסטרליה הפתוחה נפתח הלילה (בין ראשון לשני) בקרבות הנשים, כשסופיה קנין גברה על אונס ג'באור והמדורגת ראשונה בעולם, אשלי בארטי, השיגה ניצחון מרשים על פטרה קביטובה המדורגת שביעית. לאחר מכן, רוג'ר פדרר פגש את טניס סנדגרן, המדורג במקום ה-99 בעולם, למשחק שהתעלה על כל הציפיות. מאוחר יותר, המדורג במקום הראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ', גבר על מילוש ראוניץ' במגרש המרכזי בדרך למפגש עם השוויצרי בחצי הגמר.


טניס סנדגרן – רוג'ר פדרר 3:2 (6:3, 2:6, 2:6, 7:6, 6:3)
הדרך של רוג'ר פדרר לשלבים המאוחרים באוסטרליה לא קלה. הפנומן השוויצרי בן ה-38, אינו זוכה למשחקים קלים בגראנד סלאם שבו זכה שש פעמים בעבר. לאחר שהתקשה בסיבוב השלישי נגד ג'ון מילמן ואיבד מערכה נגד פוסקוביץ', הוא פגש הבוקר את טניס סנדגרן האמריקאי, המדורג 99 בעולם, שהפתיע בשלבים הקודמים את סאם קווארי ופאביו פוגניני. 

והמשחק היה הרבה יותר קשה ממה שציפה. למרות ניצחון 3:6 במערכה הראשונה, האמריקאי חזר בענק עם 2:6, 2:6 במערכה השנייה והשלישית. במערכה הרביעית האמריקאי זכה לשלוש נקודות משחק במצב של 5:6, אך השוויצרי נלחם בעור שיניו וכפה שובר-שוויון דרמטי. סנדגורן זכה לארבע נקודות משחק בשובר השוויון, אך פדרר הבלתי נגמר חזר פעם אחר פעם לניצחון מדהים וכפה מערכה חמישית, אותה ניצח 3:6 עם הרבה סטייל בדרך ל-2:3 דרמטי בסיום.


נובאק ג'וקוביץ' – מילוש ראוניץ' 0:3 (6:4, 6:3, 7:6)

המדורג שני בעולם פתח טוב את המערכה הראשונה והוביל שלוש פעמים אך ראוניץ' לא ויתר והשווה ל-4:4. בסופו של דבר הסרבי ניצח 4:6 במערכה הראשונה
המערכה השנייה הייתה קלה יותר 46 דקות ניצח ג'וקוביץ' 3:6. 
 
 
ראוניץ' נתן את כל מה שיש לו במערכה השלישית והמכרעת שארכה 71 דקות. הוא הוביל לא פחות מארבע פעמים אבל ג'וקוביץ' הוכיח שוב עד כמה הוא מנוסה במעמדים האלה. ראוניץ' הוביל שוב, 5:4 אחרי 0:40, אך ג'וקוביץ' לא היה מוכן להפסיד וחזר בהמשך גם ל-6:6. בשובר השוויון אפסו כוחותיו והוא נותר עם המחמאות.


נובאק ג'וקוביץ' (DAVID GRAY/AFP via Getty Images)
 

תוצאות נוספות:
סופיה קנין – אונס ג'באור 0:2 (4:6,4:6) 
אשלי בארטי – פטרה קביטובה 0:2 (6:7,2:6)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי