רפאל נדאל: "החמצתי הזדמנויות לנצח בשוברי השוויון"

רפאל נדאל
רפאל נדאל | DAVID GRAY/AFP via Getty Images

המדורג מספר 1 בעולם החמיא ליריבו: "ניצח בצדק", והסתכל על חצי הכוס המלאה: התחושה טובה מאשר בתחילת הטורניר". תים: "כדי לשבור את המחסום, טניסאי צעיר חייב לזכות בגראנד סלאם". וגם: המאזן האדיר של האוסטרי

(גודל טקסט)

רפאל נדאל עדיין מנסה לעכל את העובדה שלא יהיה בחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה. המדורג מספר 1 בעולם הודח היום (שלישי) על ידי דומיניק תים לאחר הפסד 3:1 במערכות בתום ארבע ורבע שעות של טניס. בסיום המשחק הודה נדאל כי יריבו היה טוב יותר ברמה הפיזית וזה היה אחד מהמפתחות לניצחון. כמו כן הוא התאכזב ממספר טעויות שביצע.

לאחר המשחק אמר נדאל: "זה היה משחק טניס מעולה. הוא היה אגרסיבי, מגיע לו כל הכבוד. הייתי צריך לקחת את שוברי השוויון, היו לי 3-5 הזדמנויות ואיבדתי אותן. הייתי שתי נקודות ממערכה חמישית ומכערת. אני לא מדבר על מזל, לעתים הייתה חסרה לי הנחישות, המכה המנצחת".

חצי הכוס המלאה: "אני אמשיך לעבוד כדי להתקרב לרמה המקסימלית שלי כדי לזכות בטורנירים. לא הייתי רחוק, התחושה הסופית שלי טובה מן ההתחלה. אני עצוב שאני לא בחצי הגמר אבל הוא היה ראוי לנצח יותר ממני". נדאל, אגב, עלול לאבד את הדירוג שלו אם נובאק ג'וקוביץ' יזכה בטורניר.


דומינק תים ורפאל נדאל (DAVID GRAY/AFP via Getty Images)

דומיניק תים, מנגד, מציג מאזן נפלא נגד שלושת הגדולי של 2:7 מול שלושת הגדולים של הטניס בשנה האחרונה. הוא מחזיק במאזן מושלם נגד פדרר (0:3), ניצח פעמיים את נובאק ג'וקוביץ' מול הפסד אחד וגם נגד רפא נדאל יש לו מאזן 1:2.

 
לאחר המשחק דיבר תים על הרצון העז לזכות בטורניר: "כדי לשבור באמת מחסום, טניסאי צעיר צריך לזכות בגראנד סלאם, אבל זו עדיין דרך ארוכה מאוד. בחצי הגמר עדיין מחכים שניים משלושת הגדולים. בהחלט יכול להיות שעדיין יש את שדי העבר. הרגשתי מזל במצבים הנכונים היום. 

דומיניק תים. מאזן נפלא נגד שלושת הגדולים (DAVID GRAY/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי