יגבור גם על ג'וקוביץ'? תים עלה לגמר אליפות אוסטרליה

דומיניק תים
דומיניק תים | Clive Brunskill/Getty Images

האוסטרי ניצח את אלכסנדר זברב לאחר 6:3, 4:6, 6:7, 6:7 בחצי הגמר וינסה לזכות בתואר גרנד סאלם ראשון בקריירה על חשבונו של האלוף המכהן אשתקד

(גודל טקסט)

לאחר שנובאק ג'וקוביץ' הדיח אתמול (חמישי) את רוג'ר פדרר בקלות יתרה בחצי גמר אליפות אוסטרליה, היום שוחק החצי השני בין דומיניק תים לאלכנסדר זברב, שהסתיים בניצחון של אוסטרי שגבר על הגרמני בתום ארבע מערכות והוא יקווה לרשום תואר גרנד סלאם ראשון בקריירה על חשבונו של המדורג שני בעולם.

מהלך המשחק (6:3, 4:6, 6:7, 6:7)
המערכה הראשונה נפתחה בשתי שבירות, אחד לכל צד, בשני משחקוני ההגשה הראשונים. אך משם זברב נכנס לעניינים, שבר את תים פעמיים נוספות בדרך ל-3:6 תוך קצת פחות מ-40 דקות. האוסטרי לא הרים ידיים ושבר את זברב פעמיים במצב של 1:1 ושל 3:3 ולא מעד עד סיום המערכה השנייה. משם העסק הלך הרבה יותר צמוד ושתי המערכות הגיעו עד לשובר שוויון, במערכה השלישית ניצח תים 3:7, ברביעית השיג 4:7 ועלה לגמר גנרד סלאם שלישי בקריירה לאחר שלוש שעות וחצי.

כאמור דומיניק תים טרם זכה בתואר גרנד סאלם. בעברו הגיע פעמיים עד לגמר הרולאן גארוס כאשר נעצר פעמיים על ידי רפאל נדאל ב-2018 וב-2019. הפעם הוא יקווה שהגמר הראשון באליפות אוסטרליה הפתוחה יסיים בצורה אחרת.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי