נבחרת הפדרציה הפסידה 2:1 לגאורגיה בפינלנד

ולדה קאטיץ'
ולדה קאטיץ' | לידור גולדברג

לינה גלושקו וולדה קאטיץ' נכנעו כל אחת במשחקי היחידות ונבחרת הטניס של ישראל נוצחה ביום הראשון של משחקי בית 2 אירופה/אפריקה. הקפטנית ציפי אובזילר לקראת תוניסיה: "מחר יום חדש, גאה בשחקניות"

(גודל טקסט)

נבחרת הפדרציה של ישראל נוצחה היום (שלישי) 2:1 על ידי נבחרת גאורגיה, במפגש הפתיחה של משחקי בית 2 אירופה/אפריקה, המתקיימים השבוע בהלסינקי אשר בפינלנד. מחר בשעה 15:00 תפגוש ישראל את נבחרת תוניסיה, שגברה היום 0:3 על מולדובה במשחק המקביל בבית והודיעה שהיא תעלה למפגש למרות הדיווחים על החרמה אפשרית. ביום חמישי תסיים ישראל את שלב הבתים במפגש מול מולדובה וביום שישי יתקיימו משחקי ההצלבה.

לינה גלושקו, המדורגת 636 בעולם, עלתה למשחק הראשון ביחידות מול אקטרין גורגודזה (205 בעולם) ונוצחה 6:3, 4:6, 6:4 לאחר שעתיים של משחק. בדו-קרב השני נוצחה ולאדה קאטיץ' (642 בעולם) 7:6(5), 6:1 על ידי מרים בולקבדזה המדורגת 162 בסבב ה-WTA. במשחק הזוגות ניצחו גלושקו ושביט קמחי 6:4, 5:7, 3:6 את אוקסנה קלשניקובה וזוזיה קארדבה וצימקו את התוצאה ל-2:1 בסיום.

הקפטנית ציפי אובזילר אמרה לאחר ההפסד: "היה יום קשה, ארוך, המשחקים היו צמודים. אני גאה בשחקניות ובנבחרות שלנו, הבנות נתנו את הנשמה על המגרש. מחר יום חדש וכל ניצחון פה נחשב בשבוע הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי