צוקרמן ניצח, פתאל הפסיד, 1:1 בין ישראל לטורקיה בגביע דייויס באנטליה

דניאל צוקרמן
דניאל צוקרמן | לידור גולדברג, איגוד הטניס

המדורג 832 בעולם השיג את ניצחונו הראשון בקריירה ביחידים בגביע כשגבר 6:7 ו-2:6 מרשים על אילקל (195). בן פתאל הפסיד 2:1 לג'ליקבילק. יוני ארליך: "נותרנו עם טעם חמוץ-מתוק"

(גודל טקסט)

פתיחה טובה לישראל באנטליה, המשך פחות טוב. הבוקר (שישי) יצאו לדרך משחקי גביע דייויס בין ישראל לטורקיה, המתמודדות בבית 1 נגד הירידה לבית 2, והראשון לנצח על החימר היה דניאל צוקרמן, המחבט מספר 2 של ישראל. בן פתאל הפסיד בהמשך לאלטוג ג'ליקבילק. 

צוקרמן העלה את ישראל ל-0:1 במפגש בזכות 6:7 ו-2:6 על ג'ם אילקל, המדורג במקום ה-195 בעולם והמחבט ממספר 1 של טורקיה. צוקרמן, המדורג 832 בעולם, הראה הרבה אופי מול הטורקי, ניצח 4:7 בשובר השוויון במערכה הראשונה, עלה ל-0:4 מהיר במערכה השנייה בדרך ל-2:6 ולניצחון ראשון בקריירה במשחקי יחידים בגביע דייויס.

בן פתאל נוצח 7:5, 1:6 ו-6:4 ע"י אלטוג ג'ליקבילק והתוצאה במפגש היא 1:1. פתאל הוליך 0:5 במערכה הראשונה אבל נוצח 7:5, במערכה השנייה הוא שלט וניצח בה 1:6 ובמערכה השלישית הוא נוצח 6:4. מחר (שבת) החל מ-10:00 שעון ישראל, יתקיים משחק הזוגות ואחריו עוד שני משחקי יחידים.

צוקרמן חוגג ניצחון ראשון בדייויס (לידור גולדברג, איגוד הטניס)

דניאל צוקרמן אמר בתום יום המשחקים הראשון: "אני מאוד שמח שהבאתי את הנקודה וניצחתי במשחק הראשון שלי בדייויס ביחידים. אני מתרכז כרגע בזוגות למחר ומקווה שנביא עוד שתי נקודות וננצח את המפגש".

בן פתאל: "פתחתי את המשחק טוב אבל לא הצלחתי לנצח במערכה הראשונה. אני שמח שבמערכה השנייה המשכתי באותו קו בו פתחתי את המשחק וזכיתי במערכה. במערכה השלישית היריב שלי שיחק בנקודות החשובות טוב יותר ממני וזה הכריע את המשחק".

הקפטן יוני ארליך סיכם: "סיימנו את היום הראשון בטעם של מתוק-חמוץ. התחלנו את המשחק הראשון עם ניצחון של צוקרמן, שלמרות שהיה בפיגור בסט הראשון, הוא ידע להתעלות ולנצח במערכה הראשונה. במערכה השנייה הוא הראה עליונות נגד שחקן בכיר בהרבה ממנו ואני מאוד גאה בו על רוח הלחימה והאמונה. בן התחיל את המשחק שלו מצוין והוביל 0:5, אך הוא לא הצליח לסגור את המערכה. הוא הצליח להתעלות ולנצח במערכה השנייה 1:6 ולהוביל בשלישית. לצערי קצת עייפות נכנסה בו וזה הפסד מאוד מתסכל". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי