רוג'ר פדרר "הרוס" מביטול ווימבלדון, סימונה האלפ עצובה

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | Laurence Griffiths/Getty Images

לאחר שנודע להם כי טורניר הגרנד סלאם של עונת הדשא לא יתקיים, כוכבי הטניס העולמי הביעו את אכזבתם ברשתות החברתיות. אלופת 2019: "אנו מתמודדים עם משהו גדול יותר כעת"

(גודל טקסט)

75 שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבה בוטל טורניר ווימבלדון, אבל כפי שכולנו למדנו כבר להכיר – מגיפת הקורונה היא דבר חסרת תקדים, והגרנד סלאם הצטרף לרשימה ארוכה של אירועי ספורט גדולים שלא נזכה לחזות בהם השנה, כמו המשחקים האולימפיים, היורו ועוד. מספר טניסאים וטניסאיות בסבב העולמי הביעו ברשתות החברתיות את צערם על כך שהתחרות לא תתקיים.

ביטול ווימבלדון היווה בשורה כואבת במיוחד עבור רוג'ר פדרר. אפשר להתווכח האם השווייצרי הוא השחקן הטוב ביותר בתולדות הטניס, אך אין שום ספק שהוא הגדול בהיסטוריה של הטורניר הנערך במועדון "אול-אינגלנד", בו הוא מחזיק בשיא הזכיות עם שמונה גביעים בקריירה. פדרר יהיה כמעט בן 40 כאשר ווימבלדון 2021 ייפתח, מה שמעלה את השאלה האם ב-2019 חזינו בהופעה האחרונה שלו על הדשא בלונדון. את תחושותיו בעקבות ביטול הטורניר הוא הגדיר במילה אחת, כשצייץ בטוויטר: "הרוס".

אלופת הנשים ב-2019, סימונה האלפ, הצטערה גם היא על ביטול התחרות וכתבה באינסטגרם: "כל כך עצובה לשמוע שווימבלדון לא יתקיים השנה. גמר השנה שעברה יהיה לנצח אחד הימים המאושרים בחיי! אבל כעת אנו מתמודדים עם משהו גדול יותר מטניס והחדשות הטובות הן שווימבלדון יחזור בשנה הבאה, מה שאומר שיש לי עוד זמן לצפות להגן על התואר שלי שם. הישארו חזקים והמשיכו להאמין".

קרולינה פלישקובה, המדורגת שלישית בסבב ה-WTA, שלחה גם היא מסר: "ווימבלדון בוטל, יחסר לי לשחק שם. הישארו בריאים, חיוביים ובטוחים. נעבור את זה ביחד!". קיקי ברטנס ההולנדית (תשיעית בעולם) שפספסה גם את טורניר רוטרדאם השנה, כתבה בפוסט: "אין טורניר ביתי ואין ווימבלדון השנה. בבית עד ה-12 ביולי נכון לעכשיו. יש הצעות מה לעשות בינתיים? הישארו בריאים כולם".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי