נדאל: "אם יש אנשים שעובדים, למה אנחנו לא יכולים לשחק?"

רפאל נדאל
רפאל נדאל | SAEED KHAN/AFP via Getty Images

השור ממאיורקה ערך לייב באינסטגרם במהלכו אירח את רוג'ר פדרר ואנדי מארי: "כואב לי שאנשים מתים ואי אפשר להיפרד מהם". השווייצרי עקץ בהומור: "מקווה ששכחת איך משחקים"

(גודל טקסט)

הכוכבים הכי גדולים של הטניס העולמי ניצלו היום (שני) את פגרת הקורונה על מנת לשוחח אחד עם השני ברשתות החברתיות. זה קרה הודות לרפאל נדאל, שערך לייב בעמוד האינסטגרם שלו במהלכו הוא השיב לשאלות הגולשים ואירח את רוג'ר פדרר ואנדי מארי.

במוקד היו דבריו של נדאל, שתהה: " אם יש אנשים שהולכים לעבודה, אני לא מבין למה אנחנו לא יכולים לשחק טניס – ענף בו גם כך יש הקפדה על מרחק בין שחקן לשחקן". השור ממאיורקה מיהר לצנן את הביקורת והבהיר כי "הרבה דברים נראים לנו לפעמים לא הגיוניים אבל אלו ההנחיות וצריך לקבל אותן ולחיות איתן".

נדאל סיפר כיצד הוא מעביר את הזמן והתייחס גם למשבר הקורונה: "זו הפעם הראשונה שלי בלייב, אני מאוד שמח להיות כאן איתכם, חשוב להסיח קצת את הדעת במהלך התקופה הקשה הזו. אני מתאמן פעמיים ביום וזה דבר נוסף שמסיח את דעתי, אבל אני לא משחק כי אין לי פה מגרש. אני מאוד מקווה שבקרוב נוכל לדבר על נושאים אחרים, כי קשה מאוד לראות שאנשים מתים ואפילו אי אפשר להיפרד מהם. כמובן שגם המצב הכלכלי במדינה לא טוב וזה מפריע לי מאוד שאנשים מאבדים את מקור הפרנסה שלהם".

בין לבין, היו גם לא מעט בדיחות. פדרר עקץ את נדאל בהומור: "הייתי מעדיף שתהיה ימני" והשור ממאיורקה השיב: "בכתיבה ובכדורסל אני ימני, אבל בכדורגל ובטניס אני שמאלי". כשהספרדי סיפר שלא שיחק טניס במשך זמן רב, השווייצרי לא היסס: "נהדר, אני מקווה ששכחת איך משחקים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי