התקשה להתאפק: ג'וקוביץ' הפר את ההנחיות והתאמן במגרש

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Cameron Spencer/Getty Images

המדורג מספר 1 בעולם לא הקשיב להוראות הממשלה האוסרת על פעילות במגרש עצמו: "אני כל כך שמח לשחק שוב", כתב בסרטון באינסטגרם. וגם: ההצעה שלו לשנות את לוח הזמנים והאופטימיות לגבי חידוש עונת החימר

(גודל טקסט)

ענף הטניס ספג מכה אנושה לאור נגיף הקורונה, וטנסיאי הצמרת כועסים ופסימיים. רפאל נדאל, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ' התבטאו בזה אחר זה וסיפרו על הקושי הגדול שלהם בלי הכדור הקטן.  החליט שזהו-זה – הוא חייב לשחק שוב, על אף האיסור.

בראיון ל"סקיי ספורטס איטליה" הביע ג'וקוביץ' אופטימיות לגבי חידוש עונת החימר ואף הציע לשנות את לוחות הזמנים. הוא מניח שלא יהיה אפשר לשחק בארצות הברית בשל התפשטות המגיפה אך כן ניתן יהיה להקדים את התחרויות השונות באירופה (אמורות להתחדש באוגוסט) 
 
 
ג'וקוביץ', שבחודש שעבר הטיל פצצה (אמר שלא יסכים להתחסן וישקול את דרכו בטניס) חזר אתמול בערב (שלישי) לאימונים במועדון הספורט "פואנטה רומנו", מתקן בו הוא נוהג להשתמש לא מעט, יחד עם מאמנו פאפה אימאז ואחיו מרקו. בספרד יפתחו מחדש מועדוני הטניס רק בעוד שבוע, ב-11 במאי, כך שג'וקובויץ' למעשה הפר את ההנחיות. ג'וקוביץ' התאמן יחד עם חברו קרלוס גומס הררה המדורג 428.

ג'וקוביץ' (Cameron Spencer/Getty Images)
 
 
הסרבי לא נחבא אל הכלים, רחוק מכך. הוא התבדח עם קרלוס בסיום המשחק ופרסם סרטון באינסטגרם. "האם אתה רוצה לתקן משהו, קרלוס? האם אתה מרוצה מהיכולת שלך?" בהמשך הוסיף באנגלית במסר למעריציו: "אני כל כך שמח שוב לשחק על האדמה, טוב, רק לזמן מה עם הטלפון שלי. למרות שאני לא ממליץ לעשות את זה למי שמתחת לגיל 18".
 
 
המדורג מספר 1 בעולם הוסיף: "עבורנו הטניסאים חשוב מאוד שלוח הזמנים יהיה ברור מאוד. באופן רשמי אנחנו אמורים לשחק ב-13 ביולי, אבל אנשים רבים שחושבים שזה יהיה מסובך. שגרת החיים מאוד חשובה לי. אני לא יכול להמשיך לחכות ליום הזה. אני מתאמן כל יום בחדר כושר, אני רץ בבית, משחק עם הילדים. בהתחלה הייתי קצת ריק בנפש ומבולבל". 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי