שחקני נבחרות הדייויס והפדרציה חזרו לשגרת האימונים

נבחרת הדייויס
נבחרת הדייויס | לידור גולדברג, איגוד הטניס

עדיין לא ברור מתי יתחדש הסבב ויחזרו לשחק בתחרויות בינלאומיות ברחבי העולם, כאשר התאריך הרשמי הוא ה-13 ביולי, אולם קרוב לוודאי שגם תאריך זה יידחה בחודש נוסף לפחות

(גודל טקסט)

שחקני נבחרות הדייויס והפדרציה חזרו לשגרת האימונים ומתאמנים בכל בוקר בהדר יוסף יחד עם נבחרות העתודה. נכון לעכשיו עדיין לא ברור מתי יתחדש הסבב ויחזרו לשחק בתחרויות בינלאומיות ברחבי העולם, כאשר התאריך הרשמי הוא ה-13 ביולי, אולם קרוב לוודאי שגם תאריך זה יידחה בחודש נוסף לפחות. בינתיים עמלים באיגוד הטניס על ארגון תחרויות בארץ לשחקנים כדי שיתרגלו גם למשחקים רשמיים לפני החזרה לסבב.

את שחקני הדייויס – דניאל צוקרמן, עידן לשם, ישי עוליאל, בן פתאל ומור בוליס – מאמנים יואב שב ויואב בן צבי. שב מסר: "אנחנו מאוד שמחים להיות בחזרה על המגרש אחרי תקופה בבית, כרגע נמצאים בתקופת הכנה כללית ובנוסף עובדים על אלמנטים ספציפיים אצל כל שחקן. ברגע שיהיה אישור על תאריך של חזרה לתחרויות, אנחנו ניכנס לתקופת הכנה ספציפית שמטרתה תהיה להכין את השחקנים לחזרה לסבב בצורה הטובה ביותר".

עשר שחקניות נמצאות בסגל הרחב של נבחרת הפדרציה והן מתאמנות תחת ציפי אובזילר ואמיר חדד. בסגל הבנות נמצאות לינה גלושקו, שלי ברזניאק, שביט קמחי, ניקול חירין, קריסטין יונס, ניקול נדל, מאיה טחן, שחר בירן, ירדן אקלר ודריה שוורצמן.

המנהל המקצועי של איגוד הטניס, עמוס מנסדורף, אמר: "אנחנו כרגע נערכים ליותר ויותר מסגרות שחוזרות לאימונים. שחקני נבחרות הדייויס והפדרציה, כולל נבחרות העתודה, חזרו לפעילות בפעימה הראשונה, ובשבועיים האחרונים חוזרות יותר ויותר מסגרות כולל התכנית הלאומית, האקדמיה של שחקני הנוער ועוד הרבה מועדונים. כרגע אנחנו בוחנים את מהלך החזרה לתחרויות ואני מקווה שבימים הקרובים נוכל לפרסם תכנית תחרויות לשלושת החודשים הקרובים".


נבחרת הפדרציה (לידור גולדברג, איגוד הטניס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי