הטניס עדיין לא חוזר: הושהו כל התחרויות עד ה-31.7

נובאק ג'וקוביץ', רוג'ר פדרר
נובאק ג'וקוביץ', רוג'ר פדרר | Anne-Christine POUJOULAT / AFP

בהודעה משותפת מטעם ה-ATP וה-WTA, הכריזו בצער כי חזרה לפעילות לא תתאפשר לפני חודש אוגוסט: "בריאות קהילת הטניס והאנשים בעולם נותרה בחשיבות עליונה"

(גודל טקסט)

נכון שליגות הכדורגל במדינות אירופה חוזרות לפעילות, בישראל גם ליגת העל בכדורסל מתחדשת ולאט לאט חוזר העולם לשגרה וכך גם ענפי הספורט שהושבתו, אולם ארגוני ה-ATP וה-WTA הודיע וכי תחרויות הטניס לא יתחדשו לפני סוף חודש יולי.

"הבריאות של קהילת הטניס והאנשים ברחבי העולם נותרה בחשיבות עליונה בכל החלטה שנתקבל", הודיעו ב-ATP לצד ההודעה שהתחרויות לא ייערכו לפחות עד ה-31.7. במכתב מאת יו"ר ה-ATP, אנדראה גאודנזי נמסר לקהל הרחב: "אנו נאלצים להאריך את השהיית משחקי הטניס, אבל נמשיך לעשות ככל שביכולתנו כדי לשוב לפעילות בהקדם ותוך שאנו שומרים על ביטחון ובריאות השחקנים, הצוותים והאוהדים".

כמו כל ענפי הספורט, כבר בחודש מרץ החלו להתבטל תחרויות טניס בזו אחר זו עד שלא נותרה ברירה אלא להשבית את הפעילות באופן גורף. בין השאר בוטל לחלוטין הטורניר השנתי בווימבלדון, לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה, וגם הרולאן גארוס בצרפת נדחה ועשוי להיערך בספטמבר. אליפות ארה"ב הפתוחה, שאמורה להיערך בחודש אוגוסט, טרם נדחתה או בוטלה ועדכונים צפויים להימסר על ידי מארגני התחרות לכל המאוחר בתחילת יולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי