פדרר מודה בעצב: "אין לי שום מוטיבציה להתאמן"

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | RODGER BOSCH/AFP via Getty Images

הענף יושבת לפחות עד אוגוסט, המדורג רביעי בעולם הבהיר: "מרגיש מעולה אך לא רואה סיבה לעשות זאת כרגע". לדבריו אסור לשחק ללא קהל: "זה בלתי אפשרי, צריך לחכות לרגע המתאים כדי לחזור לפחות עם שליש מהאצטדיון"

(גודל טקסט)

בניגוד לכדורגל או כדורסל, ענף הטניס מתקשה להתאושש מההשפעות של נגיף הקורונה, ולא יחזור לפעילות לפחות עד לחודש אוגוסט. בעוד רפאל נדאל החל להתאמן השבוע ולנובאק ג'וקוביץ' (הפר את הבידוד בתחילת החודש) כבר יש תאריך יעד, זה לא המקרה אצל רוג'ר פדרר. השוויצרי הודה בשיחת וידאו עם טניסאי העבר גוסטבו קוורטן שהוא פשוט מתקשה למצוא את המוטיבצייה לכך.

 
פדרר אמר: "אני לא מתאמן כי אני לא רואה סיבה לעשות זאת כרגע. אני במצב פיזי טוב, אבל אני חושב שיש עוד זמן רב עד שנתמודד שוב, חשוב לי לנוח עכשיו. אני לא ממש מתגעגע לטניס". מנגד, השוויצרי סייג: "כשנהיה קרובים לחזור לשחק ותהיה לי מטרה – תהיה לי סופר-מוטיבצייה להתאמן".
 
 
המדורג מספר ארבע בעולם אמר: "מאז שעברתי ניתוח ב-2016 לא בילתי חמישה שבועות ברציפות בבית. זו הייתה אז תקופה נהדרת עבור משפחתי. היה לנו מזל להיות בריאים לצד החברים הטובים. מצד שני כרגע לעתים אנחנו משתגעים להיות כל כך הרבה זמן יחד בבית, אבל זה נורמלי".
 

לסיום, פדרר הביע חשש עמוק ממשחקי טניס ללא קהל: "אני לא יכול לדמיין מצב בו אני מתמודד באצטדיון ריק. אני מקווה שזה לעולם לא יקרה. זו תהיה תחרות שונה מאוד. ברור שזו אפשרות ריאלית, אבל אני חושב שעלינו לחכות לרגע המתאים כדי לחזור בתנאים הטובים ביותר, עם לפחות שליש מהאצטדיון מלא או אפילו חצי מכסה. יהיה לי קשה מאוד להתחרות בטורנירים גדולים מאחורי דלתיים סגורות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי