ג'וקוביץ': "לא בטוח שהשחקנים יהיו מוכנים להגיע לאליפות ארה"ב"

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | AFP

המחבט מספר 1 בעולם מתקשה להאמין שהגרנד סלאם בניו יורק ייערך כמתוכנן באוגוסט: "אנחנו נצטרך לעמוד בנהלים קיצוניים ונוכל לישון רק בבית המלון של שדה התעופה. המארגנים חושבים רק על הכסף"

(גודל טקסט)

בעקבות דחייתו של הרולאן גארוס לחודש ספטמבר וביטולו של ווימבלדון, לאור התפרצות הקורונה, אליפות ארצות הברית הפתוחה, הידועה לרוב כגראנד סלאם האחרון של השנה, הפכה לטורניר החזרה של סבב הטניס העולמי.

אבל כמו בענפי ספורט נוספים, ההחלטה להשיב את הסבב לא מתקבלת פה אחד ויש מספר שחקנים שלא מוכנים להתייצב ב-31 באוגוסט בארצות הברית, הסובלת מכמות הנדבקים הגדולה בעולם, והבכיר מביניהם הוא כמובן המחבט מספר 1 בעולם נובאק ג'וקוביץ'.

הסרבי בן ה-33 שזכה שלוש פעמים בתואר בעבר עדיין בספק לקיומו: "ניהלתי מספר שיחות עם ראשי איגוד הטניס העולמי. היו שיחות על המשך העונה, בעיקר על אליפות ארה"ב הפתוחה, שאמורה להיפתח בחודש אוגוסט, אבל עדיין לא ידוע אם היא תתקיים".

"החוקים שאמרו לנו שנצטרך לכבד להיות שם, לשחק בכלל, הם קיצוניים. לא תהיה לנו גישה למנהטן, נצטרך לישון במלונות בשדה התעופה, להיבחן פעמיים או שלוש פעמים בשבוע. הם רוצים שהטורניר יתקיים בכל מחיר מסיבות כלכליות. אבל השאלה היא כמה שחקנים יהיו מוכנים לקבל את התנאים האלו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי