מושל ניו יורק הודיע: אליפות ארה"ב תיערך כמתוכנן ללא קהל

אליפות ארצות הברית הפתוחה
אליפות ארצות הברית הפתוחה | Julian Finney/Getty Images

אנדרו קומו אישר כי הגראנד סלאם היוקרתי ייערך כמתוכנן בתפוח הגדול בסוף אוגוסט, כחלק מהניסיון לפתוח את אחת הערים הפגועות בעולם מנגיף הקורונה

(גודל טקסט)

מושל ניו יורק, אנדרו קומו, הודיע כי אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס תיערך כמתוכנן בסוף אוגוסט כחלק מהניסיון לפתוח את אחת הערים הנפגעות ביותר בעולם מנגיף הקורונה. ביחד עם איגוד הטניס, הצדדים החליטו שהגראנד סלאם המרכזי יתקיים ללא אוהדים ביציעים. 

כמו ענפי ספורט רבים מסביב לעולם, גם הטניס הפסיק את פעילותו בחודש מרץ כתוצאה מההתפשטות ההרסנית של נגיף הקורונה. בימים כתיקונים, הטורניר בניו יורק חותם את עונת הטניס, אך הפעם יהיה הטורניר השני לאחר אליפות אוסטרליה שנערכה בחודש פברואר האחרון, מעט לפני התפרצות הנגיף.

"אנחנו נרגשים לגבי הטורניר שייערך בקווינס מה-31 באוגוסט ועד ה-13 בספטמבר. זה יהיה טורניר ללא קהל, אבל נוכל לצפות בו בטלוויזיה – ואני מוכן לזה". אמר קומו לכתבים בקצרה. "איגודי הטניס הולכים לנקוט בצעדים זהירים ביותר, אך הטורניר יתקיים".

ב-US OPEN הגיבו בתגובה: "אנחנו נרגשים מאוד מההחלטה של המושל אנדרו קומו לאפשר לארח את הטורניר בניו יורק. אנחנו מבינים את האחריות האדירה שלנו לערוך את אחד הטורנירים הבינלאומיים הראשונים בימים מאתגרים אלה, ואנחנו נעשה את זה באופן הבטוח ביותר, וננסה לנטרל כל סיכון אפשרי. כעת נוכל לתת הזדמנות למעריצים מסביב לעולם לצפות בטניסאים המובילים נלחמים על אליפות ארה"ב, ונוכל לייצג את הטניס כספורט האידיאלי לשמירה על ריחוק חברתי. קיום הטורניר בניו יורק מעניק דחיפה משמעותית לקהילת הטניס בעולם, נספק פרטים נוספים בהכרזה הרשמית מחר". 

כזכור הרולאן גארוס שהיה אמור להיערך בחודש מאי נדחה וצפוי להיפתח ב-20 בספמבר. טורניר הדשא בווימבלדון, בוטל לחלוטין לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה ב-1945. מי שכבר הודיע שלא יגיע לניו יורק הוא הפנומן השוויצרי, רוג'ר פדרר, שהכריז כי לא יחזור לשחק העונה בעקבות ניתוח שעבר בברך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי