סבב וולוו: עידן לשם ולינה גלושקו זכו בתחרות הלאומית השלישית

עידן לשם, לינה גלושקו | עמית שיסל, איגוד הטניס

לשם ניצח את ישי עוליאל בשלוש מערכות, וגלושקו השלימה זכייה שלישית ברצף כשגברה על ניקול חירין. ביום חמישי ייפתח טורניר המאסטרס המסכם בעפולה

(גודל טקסט)

עידן לשם ולינה גלושקו זכו בתחרות הלאומית השלישית בסבב וולוו 2020, שהסתיימה היום (ראשון) במרכז הטניס ברעננה. בגמר הגברים נפגשו שני המדורגים ראשונים כאשר לשם, המדורג הבכיר, ניצח 6:7 (9), 6:2 ו-4:6 את המדורג מספר 2, ישי עוליאל, לאחר שעתיים וחצי של משחק. לשם זכה ב-5,000 שקלים בעקבות ניצחונו, עוליאל זכה ב-2,500 שקלים.

בנשים השלימה לינה גלושקו זכייה שלישית רצופה בשלוש התחרויות, לאחר שניצחה 6:7 (7), 6:1, 0:6 את ניקול חירין (זכתה ב-2,500 שקלים). גלושקו זכתה ב-5,900 שקלים השבוע, לאחר שהשלימה דאבל עם הזכייה גם בטורניר הזוגות, ואמרה: "אני מאוד שמחה להמשיך ברצף הזכיות, אני מרגישה טוב עם הרבה ביטחון, באתי רעבה לסבב וולוו ואני מרגישה שאני מוכיחה את עצמי. אני מקווה להמשיך ככה גם בשבוע הקרוב בעפולה ולא להוריד את הרגל מהגז".

לאחר שלוש התחרויות הלאומיות בסבב וולוו, נקבעו שמונת הטניסאים והטניסאיות בעלי הניקוד הגבוה ביותר, והם ישתתפו החל מיום חמישי הקרוב עד שבת בתחרות המאסטרס, שתתקיים במועדון הטניס בעפולה. יחד אתם ישתתפו גם ארבעת הזוגות הטובים ביותר בגברים ובנשים.

עידן לשם, לינה גלושקו, ישי עוליאל, ניקול חירין | עמית שיסל, איגוד הטניס

בין הגברים הבטיחו את השתתפותם במאסטרס: דניאל צוקרמן (זכה בשתי התחרויות הראשונות), עידן לשם, ישי עוליאל, מור בוליס, ליאור גולדנברג, רועי גינת, איגור סמילנסקי ובן פתאל. בנשים העפילו לינה גלושקו, שלי ברזניאק, שביט קמחי, מאיה טחן, ניקול חירין, ניקול נדל, מיקה דגן פרוכטמן וקורל קולדובסקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי