"חששתי שהגוף שלי ייכבה": דימיטרוב סיפר על ההתמודדות עם הקורונה

גרגור דימיטרוב
גרגור דימיטרוב | Al Bello/Getty Images

הטניסאי שנדבק במהלך הטורניר שארגן ג'וקוביץ', שם הפר את ההנחיות, עשה חשבון נפש: "הדבר הזה אמיתי". על הסיכוי שישתתף באליפות ארה"ב: "לא בטוח"

(גודל טקסט)

כחודש וחצי לאחר שנדבק בנגיף הקורונה במהלך הטורניר שארגן נובאק ג'וקוביץ' בסרביה, גריגור דימיטרוב ביצע חשבון נפש, תיאר את ההתמודדות עם הווירוס והתייחס לאפשרות שישתתף באליפות ארצות הברית הפתוחה, שתיפתח בסוף החודש הנוכחי.

כזכור, ג'וקוביץ' ארגן טורניר ראווה בבלגרד אליו הגיעו מספר טניסאים בכירים, ביניהם הבולגרי, אך האירוע הפך לפארסה ענקית כאשר נודע כי השחקנים התעלמו לחלוטין מהנחיות הריחוק החברתי ופורסמו תמונות שלהם מבלים במסיבה, מה שעורר גל של ביקורות חריפות על הטניסאים. דימיטרוב עצמו תועד גם כשהוא משחק כדורסל עם המדורג מספר 1 בעולם, שאובחן גם הוא כחולה מספר ימים לאחר מכן.

"הדבר הזה אמיתי, הנגיף ודרכי הטיפול בו", סיפר דימיטרוב בראיון ל'סקיי', "מה שגרוע זה שאנחנו לא יודעים. כולם, לא רק ספורטאים. הייתי פעיל כל חיי ופתאום נאלצתי להפסיק, אז זה היה כאילו לקחו לי את הכנפיים. אבל איכשהו מצאתי דרך להבין מה קורה".

המדורג 19 בסבב ה-ATP נאלץ לשהות שלושה שבועות בבידוד, כאשר במהלך התקופה הזו איבד שבעה קילוגרמים ממשקלו, אולם הפן המנטלי הקשה עליו יותר מכל: "לא אכפת לי להיות לבד, אני מסתדר בכוחות עצמי מאז שאני בן 12 כך שזה לא מפחיד אותי. הבעיה הייתה בחוסר הוודאות לגבי הבריאות שלי. באמת לא הרגשתי טוב. היו לי כל מיני תסמינים, כמו אובדן חוש הטעם והריח, שעדיין לא חזרו אליי ב-100%. חששתי שהגוף שלי ייכבה, שזה הפחד הכי גדול לכל ספורטאי".

שילמו מחיר על ההתנהלות הרשלנית | STRINGER/AFP via Getty Images

בזמנו, דימיטרוב התנצל כבר על מעשיו וכעת הוא שוקל את השתתפותו ביו.אס אופן, ממנו ייעדר רפאל נדאל שהודיע על כך אתמול. "כרגע אני לא בטוח, אני חושב על זה בכל יום. אני מרגיש כאילו אני צריך לשאול הרבה שאלות ויש מעט מאוד תשובות. לאירופאים זה קשה כי צריך לטוס 12 שעות לניו יורק ואז להגיע לבית מלון. הבועה היא בועה, אבל יהיו בה יותר מאלף איש וזה לא פשוט. אם מישהו יידבק, המצב יסתבך".

לסיום, הטניסאי סיפר על השיחות שלו עם ג'וקוביץ' מאז הטורניר המדובר: "דיברתי עם נובאק לפני כמה זמן. אנחנו באותה סירה כרגע. התזמון לא נוח לאף אחד, אבל ממה ששמעתי הכל בסדר איתו. כולנו חזרנו למגרש, מנסים להתאמן כמה שאפשר ומחכים לשמוע מה הצעד הבא שלנו".

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | DAVID GRAY/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי