גמר טורניר וולוו: עוליאל מול סמילנסקי וגלושקו מול חירין

ישי עוליאל | אלכס גולדנשטיין

רגע לפני הגמר בחמישי, עוליאל גבר בחצי על לשם וסמילנסקי על גולדנברג בדרך לקרב על התואר. אצל הנשים, חירין ניצחה את בירן וגלושקו את קמחי. המנצח והמנצחת יזכו ב-6,500 ש"ח כל אחד

(גודל טקסט)

מחר (חמישי) יתקיימו משחקי הגמר של טורניר וולוו T8 המתקיים השבוע במרכז הטניס ברמת השרון. ישי עוליאל יפגוש את איגור סמילנסקי בגמר הגברים ולינה גלושקו תשחק מול ניקול חירין בגמר הנשים. מדובר בטורניר הזמנה מאסטרס של 8 שחקנים ושחקניות בחסות וולוו, ובשיתוף איגוד הטניס ומרכזי הטניס והחינוך בישראל, כאשר מנהל התחרות הוא יוני ארליך. שמונת הגברים ושמונה הנשים שיחקו החל מיום ראשון בשיטת בתים (ארבעה בכל בית), בסיומם עלו שניים מכל בית לחצי הגמר.

ישי עוליאל גבר היום בחצי הגמר 2:6 2:6 על עידן לשם ואיגור סמילנסקי, שעלה מהמוקדמות, ניצח 3:6 ו-4:6 את ליאור גולדנברג (זכה לכרטיס חופשי). בנשים ניצחה לינה גלושקו 2:6 ו-3:6 את שביט קמחי וניקול חירין גברה 4:6 ו-3:6 על שחר בירן.

סך הפרסים לתחרות הינו 35 אלף שקלים, כאשר המנצח והמנצחת יזכו ב-6,500 שקלים כל אחד. מלבד משחקי הגמר מחר יתקיימו גם משחקי הדירוג 3-8. במגרש המרכזי ישחקו לשם וגולדנברג על המקום השלישי, אחריהם יתקיים גבר הגברים ולאחר מכן גמר הנשים.

ניקול חירין | אלכס גולדנשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי