נובאק ג'וקוביץ' אישר: "אשתתף באליפות ארצות הברית"

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | AFP

בניגוד לנדאל ולפדרר, המדורג מספר 1 בעולם, שנדבק בקורונה במהלך טורניר ראווה בקרואטיה שהוא היה ממארגניו, ישתתף בגרנד סלאם הקרוב בניו יורק

(גודל טקסט)

בסוף החודש תצא לדרך אליפות ארצות הברית הפתוחה וכבר עתה ידוע כי שניים מהטניסאים הטובים בעולם, רפאל נדאל (מקום שני בדירוג) ורוג'ר פדרר (מקום 4) לא יתמודדו, אולם היום (חמישי) הגיעה ההכרזה מצד הטניסאי המדורג במקום הראשון בעולם: נובאק ג'וקוביץ' ישתתף בגרנד סלאם אליפות ארצות הברית ועוד קודם לכן בטורניר ניו יורק בשבוע הבא (החל מ-22.8, שידורים ישירים בספורט1). הסרבי יגיע בסוף השבוע לארצות הברית בניסיון לזכות בגרנד סלאם הרביעי שלו בארצות הברית, אחרי שזכה ב-2011, 2015 ו-2018 ונכנע בחמישה משחקי גמר נוספים.

ג'וקוביץ', שלפני כחודש וחצי נמצא חיובי לקורונה יחד עם מספר טניסאים שלקחו חלק בטורניר ראווה ש"נולה" בכבודו ובעצמו היה ממארגניו וספג על כך ביקורות קשות בכל רחבי העולם, הצהיר: "אני שמח לאשר שאשתתף השנה בטורניר ניו יורק ובאליפות ארצות הברית. זו לא הייתה החלטה קלה בעקבות כל המכשולים והאתגרים שניצבים, אבל המחשבה לחזור להתחרות משמחת אותי".

עוד כתב "נולה": "אני מודע לכך שאנחנו בתקופה שונה ושיש לנהוג על פי פרוטוקולים כדי להגן על בריאות השחקנים ותושבי ניו יורק. התאמנתי קשה לאחרונה, הגוף שלי מוכן ואני ערוך כדי להתמודד עם התנאים החדשים. עשיתי את כל הבדיקות הנדרשות כדי לוודא שהחלמתי לחלוטין ואני מוכן לעלות כל המשטח במטרה להציג את הטניס הטוב ביותר שלי".

עוד הוסיף ג'וקוביץ' בעקבות הביקורות הקשות שספג על טורנירי הראווה והתנהלותו במהלך התפרצות נגיף קורונה, מה שגם הוביל לכך שהוא, בני משפחתו וחבריו נדבקו: "אני מכבד ומעריך את כל מי שמשקיע זמן, מאמץ ואנרגיה כדי לארגן את התחרויות עבור שחקני הטניס ומאפשר לנו לשוב לעבוד. לצערי המצב לא מאפשר לכולנו להגיע ממקום למקום ולהתחרות, סיטואציה שאני מקווה שתשתנה בקרוב ותאפשר לכולנו לעשות את הדבר שאנחנו הכי טובים בו ואוהבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי