אליפות ארה"ב: ג'וקוביץ' ות'ים עשויים להיפגש בגמר

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Cameron Spencer/Getty Images

פורסמה הגרלת הגרנד סלאם: המחבט הבכיר בעולם יפתח מול דזומהור, גופן וציציפאס יחכו לו בהמשך אם לא יודחו, האוסטרי או מדבדב יוכלו לשחק נגדו בקרב על התואר. בנשים, סרינה הוגרלה נגד אן ופלישקובה נגד קלינינה

(גודל טקסט)

עונת הטניס התחדשה לאחרונה עם טורניר המאסטרס בסינסינטי, שנערך בימים אלו, אך רמת ההתרגשות והאיכות של המשחקים תעלה עם תחילתה של אליפות ארצות הברית הפתוחה ב-31 באוגוסט. היום (חמישי) פורסמה הגרלת הסיבוב הראשון של ה-US אופן, שבה בלטו בהיעדרם רפאל נדאל ורוג'ר פדרר, אשר לא ישתתפו בטורניר.

המחבט מספר 1 בעולם, נובאק ג'וקוביץ', יפתח את טורניר הגברים במפגש עם דמיר דזומהור, כאשר בהמשך המסלול שלו הוא עלול להיתקל בג'ון איסנר, דייויד גופן וסטפנוס ציציפאס בשלבי שמינית, רבע וחצי הגמר בהתאמה. אם יעפיל לגמר, מי שעשויים להיות יריביו של "נולה" הם דניל מדבדב או דומיניק ת'ים, זאת כמובן בכפוף להגעת השניים הללו לשלבים המאוחרים בתחרות.

ת'ים עצמו יחל דרכו במשחק נגד חאומה מונאר הספרדי, בעוד למדבדב יחכה פדריקו דלבוניס הארגנטינאי. טניסאי נוסף שהשתתפותו בטורניר מעוררת עניין רב, הוא אנדי מארי שסבל מסדרת פציעות קשות בשנתיים האחרונות ואף נאלץ לוותר על ה-US אופן אשתקד. הבריטי הוגרל נגד יושיהיטו נישיוקה היפני בסיבוב הראשון.

בנשים, ראוי לציין כי אלופת 2019, ביאנקה אנדרסקו הקנדית, ויתרה על השתתפות בטורניר בטענה כי משבר הקורונה לא מאפשר לה להתכונן אליו כראוי. המדורגת הבכירה קרולינה פלישקובה תתמודד עם אנחלינה קלינינה בסיבוב הראשון, כאשר מדורגת שמינית פטרה מרטיץ' ואלופת 2016, אנג'ליק קרבר, חולקות איתה את אותו צד בהגרלה.

נאומי אוסקה תפגוש את מיסאקי דוי בקרב כל-יפני, ובהמשך עשויה להתמודד עם קורי גוף הסנסציונית, אם השתיים תגענה לסיבוב השלישי, במה שיהווה שחזור של המפגש ביניהן בשנה שעברה. האמריקאית בת ה-16 תשחק נגד אנסטסיה סבסטובה בסיבוב הראשון. סרינה וויליאמס תתמודד מול קריסטי אן בפתיחת האליפות.

אגב, מעניין יהיה לראות האם הטורניר ייפתח במועד המתוכנן, לאחר שהלילה נדחו משחקי הגברים והנשים בסינסינטי, לאור האלימות כלפי הקהילה השחורה באמריקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי