ג'וקוביץ' עלה לסיבוב השלישי באליפות ארה"ב הפתוחה, גם זברב

נובאק ג'וקוביץ' | Al Bello/Getty Images

אחרי שזכה בטורניר סינסינטי, המדורג 1 בעולם גבר על קייל אדמונד בדרך לשלב הבא, הגרמני ניצח את ברנדון נקאשימה. בנשים, קרבר וקביטובה העפילו לסיבוב השלישי

(גודל טקסט)

הסיבוב השני באליפות ארצות הברית הפתוחה יצא הערב (רביעי) לדרך, ונובאק ג'וקוביץ' סימן וי והעפיל לשלב הבא אחרי שגבר על קייל אדמונד. המדורג 1 בעולם, אשר זכה לאחרונה בטורניר סינסינטי, התחיל בהססנות כשהפסיד במערכה הראשונה 7:6 לבריטי מהמקום ה-44, אך התעשת עם 7:6, 3:6, 4:6 ו-2:6 ועלה לסיבוב השלישי.

עוד לפני כן המדורג שביעי בעולם, אלכסנדר זברב, הספיק לעלות לשלב הבא בזכות ניצחון על ברנדון נקאשימה. הגרמני דייק ב-84% מההגשות הראשונות שלו ולמרות ששמט מערכה, הוא דילג מעל האמריקאי בן ה-19 שנכנס לתחרות דרך כרטיס חופשי ועבורו זו הייתה הופעת בכורה בגרנד סלאם, בדרך למפגש עם המנצח בין אדריאן מנארינו לג'ק סוק.

זברב, שניצח 5:7 במערכה הראשונה, תרם ליריבו 10 שגיאות כפולות במשחק ורשם רק 34 אחוזי דיוק בהגשה השנייה, מה שעזר לנקאשימה לנצח את המערכה השנייה בתוצאה 6:7. לאחר מכן הגרמני הגביר את העוצמות שלו והשיג שבירה אחת שהספיקה לו כדי לסגור עניין במערכה השלישית עם 3:6, ובאחרונה שבר שלוש פעמים בדרך להשלים 1:6 וניצחון 1:3 במשחק כולו.

התוצאות הבולטות הראשונות הגיעו מטורניר הנשים, שם אלופת הטורניר ב-2016, אנג'ליק קרבר, הבטיחה את מקומה בשלב הבא. גם פטרה קביטובה עשתה את המוטל עליה והעפילה לסיבוב השלישי.

הגרמנייה פגשה את בת ארצה אנה פרידסאם, שעל אף היותה מדורגת במקום ה-109 בעולם בלבד, הקשתה על קרבר לפני שנכנעה לה בשתי מערכות. קרבר פתחה חזק את המשחק והצילה שלוש נקודות שבירה במשחקון השלישי, בדרך ליתרון 0:3, משם המשיכה לניצחון 3:6 במערכה הודות לסדרת טעויות של פרידסאם. השתיים החליפו שבירות בתחילת המערכה השנייה, אך בהמשך שיפרו את ההגשות והגיעו לשובר השוויון, בו המדורגת 23 בעולם הוכיחה מדוע זכתה בשלושה תארי גרנד סלאם בקריירה והשלימה 6:7 במערכה ו-0:2 במשחק כולו.

קביטובה, המדורגת 12 בסבב ה-WTA, עלתה למגרש המרכזי על שם ארתור אש ופגשה את קטרינה קוזלובה האוקראינית. מי שזכתה בווימבלדון פעמיים בעבר נקלעה לפיגור 3:2 במערכה הראשונה בעקבות שגיאה כפולה בהגשה, אך הצליחה לנצח 6:7 לאחר שובר שוויון. במערכה השנייה זה הלך יותר חלק לקביטובה, שניצחה 2:6 ועלתה כאמור לסיבוב השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי