מוכן לרולאן גארוס: צפו בנובאק ג'וקוביץ' זוכה בטורניר רומא

רגע לפני הגרנד סלאם האחרון של 2020, המדורג ראשון בעולם גבר 3:6, 5:7 על דייגו שוורצמן ועלה לראש טבלת תארי המאסטרס 1000 בכל הזמנים. בנשים, האלפ זכתה הודות לפרישה של פלישקובה

(גודל טקסט)

שבועיים לאחר שנזרק מאליפות ארצות הברית וספג מבול של ביקורות, נובאק ג'וקוביץ' נתן היום (שני) לחובבי הטניס לחזור לדבר על המשחק שלו, ופחות על בעיות ההתנהגות: המדורג ראשון בעולם זכה בטורניר רומא עם ניצחון 5:7, 3:6 על דייגו שוורצמן הארגנטינאי והפך לשיאן הזכיות בסדרת המאסטרס 1000 בכל הזמנים עם 36 תארים, אחד יותר מרפאל נדאל. עוד לפני המשחק, "נולה" השאיר מאחורי את פיט סמפראס האגדי ועלה למקום השני בהיסטוריה במספר השבועות בהם החזיק בפסגת הדירוג העולמי, עם 287.

ג'וקוביץ' נשבר פעמיים במערכה הראשונה, אך חזר מהפיגור והשלים את ניצחונו ה-31 ב-32 משחקים ב-2020, בדרך להנפת גביע רביעית בחמישה טורנירים השנה, שתביא אותו במומנטום מצוין לתחילת הרולאן גארוס בשבוע הבא, שם ינסה לגבור על אותו נדאל כדי לצמצם את הפער ממנו בטבלת תארי הגרנד סלאם ההיסטורית.

מוקדם יותר, ברומא נערך גם גמר טורניר הנשים, שם המדורגת שנייה בעולם, סימונה האלפ, הוכתרה לאלופת האירוע בבירת איטליה לראשונה בקריירה שלה. הרומנייה פגשה את קרולינה פלישוקבה והביסה אותה 0:6 במערכה הראשונה. פלישקובה התקשתה מאוד עקב כאבי גב, שבסופו של דבר הכניעו אותה ואילצו אותה לפרוש במצב של פיגור 2:1 במערכה השנייה, מה שהעניק להאלפ את התואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי