ג'וקוביץ': "אני יכול לפרוש מחר, אך רוצה להיות הגדול בהיסטוריה"

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | WILLIAM WEST/AFP via Getty Images

המדורג ראשון בעולם התראיין בסרביה, דיבר על המטרה הגדולה לקראת אוסטרליה והודה כי התקשה לפרגן לנדאל: "יש אנשים שאוהבים להעמיד פנים, אבל אני לא כזה"

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' קיווה בתום 2020 להתקרב ואף להשתוות לרפאל נדאל ולרוג'ר פדרר בטבלת זכיות הגרנד סלאם לאחר שזכה בחודש ינואר באליפות אוסטרליה הפתוחה. לצערו בהמשך טורניר ווימבלדון בוטל בגלל הקורונה, הודח באליפות ארצות הברית הפתוחה לאחר שחבט בשופטת הקו, וברולאן גארוס הושפל על ידי נדאל בגמר חד צדדי.

לקראת עונת הטניס הבאה, שתיפתח במגרש האהוב עליו באוסטרליה, בו זכה בשמונה תארי גרנד סלאם, התראיין ל'מדיום' הסרבי ודיבר על המטרות וגם על האכזבה משנה שעברה: "אני יכול לפרוש מחר ולהיות מרוצה ממה שהשגתי, אבל אני עדיין נהנה להתחרות ואני שמח שיש לי מחבט בידיים", ג'וקוביץ' פתח את דבריו.

על הלחץ: "הלחץ הוא טבוע בחייו של ספורטאי צמרת. אנחנו צריכים ללמוד לחיות עם זה כדי שזה ישמש אותנו כדלק להצליח כמה שיותר".

נובאק ג'וקוביץ' | THOMAS SAMSON/AFP via Getty Images

בהמשך ג'וקוביץ' דיבר על הישגו של נדאל שזכה בגרנד סלאם ה-20 בקריירה שלו והודה כי הוא עדיין שואף לסיים את הקריירה כטניסאי הגדול בהיסטוריה: "יש אנשים שאוהבים להעמיד פנים, אבל אני לא כזה. אני עדיין אומר שהמטרה שלי היא להיות השחקן הטוב בהיסטוריה ואמשיך במסע כדי להשיג אותה".

על ההדחה בארצות הברית ואי שימוש בעין הנץ ברולאן גארוס: "לדעתי שלי אין שום קשר לעובדה שנפסלתי בניו יורק, אני חושב עליה במשך שנים. אני לא אדם שמסור במיוחד לטכנולוגיה ולא יכול לחיות בלעדיה, אבל אני חושב שזו תהיה התקדמות עבור השופטים, כי כך יהיה אפשר להיות יעילים".

נובאק ג'וקוביץ' | Al Bello/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי