מצטיין במגרש, מואשם באלימות מחוצה לו: סיפורו של אלכסנדר זברב

סאשה זברב, מכחיש את מקרי האלימות | Jean Catuffe/Getty Images

המדורג שביעי בעולם נמצא באחת התקופות הטובות בקריירה שלו, אבל בנות הזוג שלו בעבר מאשימות אותו באלימות קשה ואפילו בהתעללות נפשית - האקסית שהביאה עמו ילד לעולם אפילו לא מוכנה שהוא יהיה מעורב בחייהם

(גודל טקסט)

אלכסנדר זברב הוא אחת הדמויות המדוברות ביותר בעולם הטניס בתקופה האחרונה. המדורג שביעי בעולם מציג טניס מעולה ומזכיר את שיא הקריירה שלו ב-2017, אז דורג שלישי בעולם, אך בניגוד לתדמית ילד הפלא שדבקה בו מאז החל את הקריירה המקצוענית בגיל 15, דווקא אופיו האלים הוא זה שעולה כיום בכותרות בכל כלי התקשורת ברחבי העולם.

שתיים מבנות הזוג של זברב בשנים האחרונות התראיינו השבוע וחשפו כיצד נהג באלימות קשה, עד כדי התעללות נפשית. למעשה, הייתה זו ברנדה פטאה שפתחה צוהר לאשר עברה עם זברב והובילה לכך שאוליה שאריפובה תחשוף התעללות קשה מצד הגרמני.

הכל התחיל כשחברתו לשעבר הדוגמנית ברנדה פטאה, הודיעה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא בהריון מהטניסאי, ולא מעוניינת בשום אופן שיהיה חלק מחיי הילד. פחות מ-24 שעות אחר כך בת זוג נוספת לשעבר, אוליה שאריפובה, כבר הציגה האשמות קשות הרבה יותר.

שאריפובה וזברב בימים יפים יותר | Clive Brunskill/Getty Images

שאריפובה טענה שזברב נהג להתעלל בה נפשית ונהג להכות אותה, כשפירטה בפוסט באינסטגרם על אחד המקרים בו זברב תקף אותה: "ברחתי יחפה ומוכה מבית המלון, עמדתי ברחוב בניו יורק ולא ידעתי מה לעשות. הוא עיקם את הידיים שלי, ניסה לחנוק אותי עם כרית וחבט את הראש שלי בקיר. באותם רגעים באמת חששתי לחיי. זו לא הייתה הפעם הראשונה בה זה קורה, אבל זו הייתה הפעם הכי מפחידה", בנוסף, בראיון מקיף למגזין הטניס "ראקט" הציגה צילומי מסך הקושרים אותו למעשים.

הגרמני בן ה-23, שכאמור מדורג שביעי בעולם ונחשב לאחד מהיורשים המיועדים של השלישייה הנצחית ששולטת בעולם הטניס ב-15 השנים האחרונות, הוא חבר של קבע בעשיריית הצמרת של הדירוג העולמי משנת 2017. השנה הוא הגיע להישג השיא שלו עם העפלה ראשונה לגמר גראנד סלאם באליפות ארצות הברית, אולם הפסיד לדומיניק ת'ים בקרב על התואר.

הסיפור שזכה לתהודה נרחבת בתקשורת העולמית, לא קיבל התייחסות רשמית מה-ATP, ארגון הטניס המקצועני, וגם לא מחבריו של זברב לצמרת הטניס העולמית שבנתיים שומרים על שתיקה. הטניסאי עצמו מכחיש את מקרי האלימות המיוחסים לו ומקפיד לשדר עסקים כרגיל על המגרש.

ביום ראשון האחרון, הפסיד זברב לדניל מדבדב בגמר טורניר מאסטרס פאריז היוקרתי והשיב לביקורות: "אני יודע שיש הרבה אנשים שרוצים למחוק לי את החיוך מהפנים, והם יכולים להמשיך לנסות. אני מרגיש נפלא על המגרש והכל מעולה בחיי כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי