ג'וקוביץ' הביס את שוורצמן, מדבדב גבר על זברב

בתוך פחות משעה וחצי, הפנומן הסרבי גבר 3:6, 2:6 על יריבו הארגנטינאי במשחקו הראשון בטורניר גמר ה-ATP בלונדון. לאחר הניצחון במאסטרס, הרוסי ניצח שוב את הגרמני אחרי 3:6, 4:6 מרשים

(גודל טקסט)

בעוד שטורניר גמר סבב ה-ATP נפתח אתמול (ראשון) בלונדון עם ניצחונות של רפאל נדאל ודומיניק תים, הערב הגיע זמנו של נובאק ג'וקוביץ' להתחרות באליפות היוקרתית, והסרבי עשה זאת בסטייל רב. לאחר מכן, דניל מדבדב גבר 0:2 על סשה זברב.

נובאק ג'וקוביץ' – דייגו שוורצמן 3:6, 2:6

המדורג ראשון בעולם התמודד מול דייגו שוורצמן במשחק הפתיחה של בית A, ותוך כשעה וחצי הוא השלים 3:6, 2:6 חלק על הארגנטינאי, לו זו הייתה הופעת הבכורה בטורניר סוף השנה., אשר הסתיימה מהר ובטעם חמוץ עבורו.

שוורצמן פגש את ג'וקוביץ' שש פעמים בקריירה שלו והפסיד בכל פעם. הישג נוסף שרשם הערב ג'וקוביץ' הוא הניצחון ה-37 שלו בטורניר גמר הסבב, ובכך הוא עבר את מאמנו לשעבר בוריס בקר, לו יש 36. רק איבן לנדל (39) ורוג'ר פדרר (59) השיגו יותר ניצחונות.

ג'וקוביץ'. לא התקשה מול שוורצמן | John Walton/PA Images via Getty Images

דניל מדבדב – סשה זברב 3:6, 4:6

שמונה ימים בלבד לאחר שמדבדב ניצח את זברב בגמר טורניר המאסטרס, הרוסי הצליח לעשות זאת שוב גם הערב, בתוך שעה וחצי של משחק בלונדון. הגרמני פתח את המשחק בצורה טובה עבורו עם שבירה במשחקון הראשון, אבל לצערו הוא נשבר מיד לאחר מכן.

מדבדב המשיך עם שבריה נוספת במערכה הראשונה, אותה הוא גם ניצח. היכולת של זברב לא השתפרה גם במערכה השנייה והמכרעת, ופעם נוספת הוא גם נשבר, כל הדרך להפסד במשחק הפתיחה שלו. ביום רביעי הקרוב מדבדב ינסה להשלים ניצחון שני ברצף כאשר יתמודד מול ג'וקוביץ'. זברב יקווה לנצח את שוורצמן כדי להישאר בתמונת העלייה לחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי