צפו בתקצירים: תים גבר על נדאל בדרך לחצי הגמר

בתום משחק צמוד, המדורג שלישי עשה צעד ענק בדרך לשלב הבא בטורניר סוף השנה עם 6:7, 6:7 על הכוכב הספרדי. מאוחר יותר ציציפאס ניצח את רובלב בשלוש מערכות

(גודל טקסט)

שלב הבתים של טורניר גמר הסבב בלונדון המשיך היום (שלישי) עם המחזור השני, וכבר במשחק הראשון קיבלנו הפתעה ענקית בדמות ניצחון 6:7, 6:7 של דומיניק תים על רפאל נדאל.

המערכה הראשונה הסתיימה ללא שבירות, והאוסטרי הראה אופי חזק וגבר על השור הספרדי 7:9 בשובר השיוויון בדרך ל-0:1 במערכות. נדאל היה זה ששבר לראשונה במשחק, במצב של 3:3 במהלך המערכה השנייה, אך לא הצליח לשמור על היתרון ונשבר בעצמו במשחקון הבא.

תים היה קרוב לניצחון כבר במשחקון העשירי, כאשר הוא היה ביתרון 4:5 וקיבל שלוש נקודות משחק על ההגשה של נדאל, אך פספס את ההזדמנות ונגרר לשובר שוויון שני במשחק. האוסטרי הראה דומיננטיות וסגר את הסיפור עם 4:7 בדרך לניצחון חמישי בקריירה על נדאל וצעד ענק בדרך לחצי הגמר.

רפאל נדאל, חייב לנצח את ציציפאס | TPN/Getty Images

מאוחר יותר סטפנוס ציציפאס ניצח את אנדרי רובלב בשלוש מערכות. היווני לא התקשה במערכה הראשונה, שבר כבר במשחקון ההגשה הראשון של הרוסי ושייט כל הדרך ל-1:6 מהיר במיוחד. המערכה השנייה הייתה כבר סיפור אחר כאשר שני הצדדים שמרו על משחקוני ההגנה עד למצב של 4:5 לרובלב, שהצליח לשבור לראשונה במשחק במשחקון המכריע בדרך לשוויון 1:1 במערכות. המערכה השלישית הייתה הצמודה מכולן, השניים שמרו על משחקוני ההגשה שלהם ובתום עוד שובר שוויון, ציציפאס גבר 6:8 על אנדרי רובלב.

צפו בתקציר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי