מדבדב הפתיע את ג'וקוביץ' בדרך לחצי הגמר, זברב גמר על שוורצמן

המדורג ראשון בעולם הפסיד בשתי מערכות (6:3, 6:3) ויהיה חייב לנצח במשחק הבא כדי להעפיל לחצי הגמר במאסטרס בלונדון, שם יפגוש את הגרמני שהכניע בתום שלוש מערכות את הארגנטינאי

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' יכול היה להבטיח כבר הערב (רביעי) את מקומו בחצי גמר המאסטרס בלונדון, אולם המדורג מספר 1 בעולם הפסיד בשתי מערכות לדנייל מדבדב, המדורג 4 בעולם, והרוסי הוא זה שהבטיח את המקום בין ארבע האחרונים.

המשחק התנהל בצורה שקולה עד המשחקון השביעי במערכה הראשונה, שם במצב של 3:3 הצליח מדבדב לשבור את המדורג ראשון בעולם, ולא התקשה להשלים ל-3:6 עם עוד שבירה במשחקון האחרון של המערכה, שהייתה חלשה במיוחד מבחינת הסרבי שלא הגיע אפילו לאפשרות שבירה אחת.

המערכה השנייה התחילה בדיוק מאותה נקודה שהראשונה הסתיימה – עם שבירה של הרוסי כבר במשחקון ההגשה הראשון של ג'וקוביץ', ובמהרה הוא עלה ליתרון 0:3. המדורג רביעי בעולם הצליח לעמוד בלחץ ושמר על הגשותיו בדרך ל-3:6 גם במערכה השניה ו-0:2 במשחק. זהו הניצחון השלישי של מדבדב על ג'וקוביץ' ובכך צמצם את המאזן ביניהם ל3:4 לטובת הסרבי. כאמור, הניצחון המפתיע הבטיח לרוסי העפלה לחצי הגמר, וסידר לנולה מפגש ראש בראש על הכרטיס השני מול אלכסנדר זברב.

דנייל מדבדב
דנייל מדבדב. ניצחון מרשים | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

במשחק המוקדם אלכסנדר זברב גבר על דייגו שוורצמן 3:6, 6:4, 3:6 במשחק מרשים עם עשרה אייסים ויחכה לנובאק ג'וקוביץ בסיבוב הבא. הארגנטינאי שנכנס לטורניר בזכות פציעתו של רוג'ר פדרר כבר לא יעפיל לשלב הבא.

הטניסאי היהודי השיג את השבירה הראשונה במשחק כבר במשחקון השלישי, אך נשבר בעצמו כבר במשחקון הרודף ואיבד את המומנטום. הגרמני שבר בפעם השניה במצב של 2:3 לטובתו והצליח לקחת את המערכה הראשונה בתוצאה 3:6 למרות שתי הזדמנויות שבירה של שוורצמן במשחקון האחרון.

אלכסנדר זברב. יתמודד מול ג'וקוביץ' על חצי הגמר | TPN/Getty Images

הארגנטינאי נשבר כבר במצב של 1:1 בתחילת המערכה השניה ונראה היה שזברב בדרך לניצחון קליל, אך שוורצמן הצליח לגייס אנרגיות ושבר פעמיים כולל במשחקון האחרון בדרך ל-4:6 וגרר את זברב למערכה שלישית. המדורג תשיעי בעולם ניסה להשלים מהפך, אך ביצע יותר מדי טעויות לא מחויבות לאורך הסט השלישי, נשבר פעמיים וחבט שני כדורים קלים לרשת במשחקון האחרון ונתן לזברב לקחת את המערכה המכרעת בתוצאה 3:6.

דייגו שוורצמן יסתפק במחמאות | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי