הפתעות במאסטרס בלונדון: תים יפגוש את מדבדב בגמר

שני המדורגים ראשונים בעולם הודחו: האוסטרי ניצח את נובאק ג'וקוביץ' במשחק צמוד ועלה בפעם השנייה ברציפות לגמר טורניר סוף השנה, הרוסי יצא מפיגור מערכה והדיח את רפאל נדאל

(גודל טקסט)

העונה יהיה לנו אלוף חדש בלונדון. אחרי שדומיניק תים הדיח את נובאק ג'וקוביץ', גם רפאל נדאל כשל בניסיונו לזכות לראשונה בתחרות סוף העונה בלונדון והוא הפסיד בחצי הגמר לדנייל מדבדב בשלוש מערכות, 3:6, 7:6, 6:3.

המדורג מספר 4 הכניע את המדורג 2 בעולם לאחר שעתיים ו-38 דקות והוא למעשה השחקן הראשון ב-72 המשחקים האחרונים שחזר מפיגור מערכה נגד "השור ממאיורקה" בדרך לניצחון.

עוד קודם לכן, אחרי כמעט שלוש שעות הצליח דומיניק תים המדורג שלישי בעולם לגבור על המדורג ראשון נובאק ג'וקוביץ' במשחק צמוד ומותח מאוד והעפיל לגמר זו השנה השנייה ברציפות, שם יפגוש כאמור את ראפל נדאל.

צפו בתקציר הניצחון של תים על ג'וקוביץ'

המשחק נפתח בשיוויון יחסי, ובמשך תשעה משחקונים לא ראינו אפילו הזדמנות שבירה אחת, וכשזו הגיעה במצב של 5:5 על הגשותיו של ג'וקוביץ', תים לא התרגש, עלה ל-5:6, הצליח לשמור על הגשתו במשחקון הרודף ועלה ל-0:1 במערכות.

הסט השני היה צמוד עוד יותר ולמרות שהסרבי כבר הוביל 15:40 ביתרון 5:6 על הגשותיו של האוסטרי, הוא לא עמד בלחץ והמערכה הלכה לשובר שיוויון צמוד עוד יותר. אחרי 22 נקודות ארוכות, בהן תים פספס לא פחות מארבע(!) נקודות משחק, נולה הצליח לנצח 10:12 והשווה את התוצאה ל-1:1.

המערכה האחרונה המשיכה את סיפור המשחק הצמוד ונגררה גם היא לשובר שיווין גורלי, בו תים הספיק לפספס עוד נקודת משחק במצב של 4:6 לטובתו, אך הצליח לנצח לבסוף 5:7 והעפיל לגמר טורניר סוף השנה בפעם השנייה ברציפות, לאחר שבשנה שעברה הפסיד את התואר לסטפאנוס ציציפאס.

גמר מאסטרס שני ברציפות לדומיניק תים | TPN/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי